Sardina iz Postira

S Roglićem osvajamo Poljsku

27.11.2013., Postira, Brac - U novoj tvornici Sardine predstavljen je novi brend Adriatic Queen. Novi pogoni.
Foto: Tino Juric/PIXSELL
1/2
04.07.2014.
u 16:15

Sardina je jedinstvena tvrtka u ribljoj branši s flotom za ulov i preradu

Sardina iz Postira svoje će riblje konzerve uskoro prvi put plasirati u Kinu, gdje očekuje dugoročni posao. Pregovore vode i o ulasku u Poljsku, i to na velika vrata preko Roglićeve nove akvizicije poljske tvrtke Navo. Novi izvozni poslovi još će povećati njezin izvoz koji trenutačno iznosi 70 posto.

Od Kanade do Izraela

Brački riblji proizvodi već se mogu kupiti diljem svijeta – Postirani izvoze u SAD, Kanadu, Australiju, Švicarsku, Švedsku, Austriju, Češku, Slovačku, Mađarsku, Rusiju, Izrael i Francusku, no uprava planira novi rast i proizvodnje i izvoza. Ove se godine očekuje proizvodnja 25 milijuna konzervi od čega će 17,5 milijuna za izvoz.

Širenje na strana tržišta u fokusu je predsjednika uprave Mislava Bezmalinovića, inače bivšeg vaterpolista, te člana uprave Davora Gabele, koji je za Poslovni dnevnik izjavio kako je plan da se postupno u dvije-tri godine, kako bude rastao izvoz, poveća proizvodnja na 40 milijuna konzervi što bi, uz ostale djelatnosti, donijelo oko 35 milijuna eura prihoda.

– Mogućnosti su velike zbog nove tvornice u koju je lani uloženo 250 milijuna kuna. To je najveća investicija u povijesti domaćeg ribarstva i svega 5% ili 1,5 milijuna eura nepovratnih sredstava tvrtka je dobila iz pretpristupnog fonda IPARD. Naša konkurencija iz EU za svoje proizvodne investicije dobiva i 75 posto nepovratnih sredstava, no zadovoljni smo i s dobivenim – kaže Gabela.

Nova tvornica koja je proradila lani u rujnu sa 15 posto više radnika dosad je udvostručila proizvodnju. Danas u Sardini radi 325 djelatnika, od čega je 80 novih zaposleno na neodređeno vrijeme.

– U staroj tvornici mogli smo proizvesti do 80 tisuća ribljih konzervi na dan, a u novoj danas proizvodimo 140 tisuća – kaže Gabela.

Optimalna sinergija

Sve tri nove linije rade punom parom: na jednoj su proizvodi od srdele, na drugoj od tune, skuše i oslića, a na trećoj riblje paštete. Vlastiti proizvodi u trgovinama su pod brendom Adriatic Queen i čine oko 70% proizvodnje, dok je ostatak proizvodnja za robne marke Konzuma, Delhaizea i NTL-a. U pregovorima su i za robnu marku Mercatora. Sardina Postira jedinstvena je tvrtka u ribljoj branši u svijetu koja ima vlastitu flotu za ulov i preradu ribe, proizvodi i svježe zamrznutu ribu te ima vlastita uzgajališta tune, brancina i orade.

– Zajedno s Roglićem planiramo uskoro na velika vrata proboj na poljsko tržište sinergijom tradicije i kvalitete Sardine te umijećem Orbica u distribuciji – zaključuje Gabela. 

>> Južna Hrvatska: Sardina- od više djelatnosti forsiraju najbolju

Komentara 1

LU
lutomirski
16:43 04.07.2014.

Odlazim iz Hrvatske jer ne vjerujem da će se ovdje išta promijeniti'

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije