Tijekom 2017. godine sokovi Juicy naći će se na policama maloprodajnih trgovačkih lanaca Geant i Panda koji zauzimaju petinu ukupnog prometa u Saudijskoj Arabiji. Otvaraju se i tržišta Katara i Jordana pa u kompaniji očekuju da će u srednjem roku ispuniti cilj o plasmanu 10 milijuna litara sokova Juicy u MENA regiju koja obuhvaća tržišta Bliskog istoka i sjeverne Afrike.
Juicy je već prisutan na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata, ali u restoranima i hotelima, a ulaskom u maloprodajne lance u kompaniji se nadaju velikom iskoraku.
Lani su otvorili tržište Ujedinjenih Arapskih Emirata i počeli izvoziti u Dubai, ali s obzirom na to da ulaze u maloprodaju, nadaju se osjetnom rastu izvoza, kao i ukupne prodaje Juicyja izvan Hrvatske koja sad iznosi oko 17 milijuna litara. Ako se ostvare planovi, MENA regija će biti izvrsna odskočna daska.
– Trenutačno smo prisutni na tržištu UAE-a i u fazi smo registracije svojih proizvoda za tržište Katara i Saudijske Arabije, no cilj nam je osvojiti cijelu MENA regiju i ostvariti srednjoročni plan izvoza od 10 milijuna litara godišnje.
Riječ je o lukrativnom tržištu s vrlo velikom potrošnjom soka po stanovniku, a jedan je od razloga i taj što alkoholnih pića gotovo uopće nema u maloprodaji – komentirao je Svjetlan Stanić, predsjednik uprave Stanić Beverages Hrvatska. U kompaniji ističu da će novim tržištima prvo predstaviti liniju sokova Juicy 100 %, i to naranču, jabuku i ananas te Juicy Nectar brusnicu, naranču, jabuku i ananas, ali da na dulji rok namjeravaju proširiti asortiman prema preferencijama potrošača.
MENA regiju čini oko 380 milijuna ljudi, a svjetska statistika pokazuje da u njoj prosječan stanovnik pije 1,5 decilitara soka svaki dan, što bi značilo da tržište ima potencijal prodaje od oko 60 milijuna litara godišnje samo voćnih sokova te još oko 100 milijuna litara godišnje različitih napitaka sa šećerima. Zato je kompanija odlučila nastupiti na sajmu Gulfood u Dubaiju, jednom od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova koji se prostire na 100.000 četvornih metara i okuplja 5000 izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 95.000 posjetitelja u Dubai World Trade Center.
Ovo je novi izvozni potez Juicyja koji je od 2015. otvorio i europska tržišta, a tijekom 2016. tvrtka je otvorila novu tvornicu bezalkoholnih napitaka u Kreševu u BiH. Investirali su 6,1 milijun eura i zaposlili 70 ljudi. Tvornica proizvodi za tržišta zemalja CEFTA-e, a u planu je i izvoz u Tursku.
>> Erste Grupa ima najbolji polugodišnji rezultat ikad
>> Povratkom namirnica u BiH profitirat će i naša industrija