– Hrvatska je 2010. potrošila oko osam posto proračuna za državne potpore, odnosno 9,5 milijardi kuna. Mjereno udjelom u BDP-u, to je 2,85 posto i bitno je više nego što su potpore u Europskoj uniji. Za razliku od europskih država koje glavninu svojih potpora usmjeravaju u istraživanje, regionalni razvoj i zaštitu okoliša, Hrvatska podupire svoje gubitaše, željeznice, brodogradnju i poljoprivredu. Svaki zaposleni godišnje za potpore daje više od jedne prosječne plaće, odnosno 6900 kuna –kazala je Olgica Spevec, šefica Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja.
Premda potpore odnose oko 8 posto proračuna, Spevec je mišljenja da nova vlada neće moći štedjeti u tom segmentu jer se u jednoj godini ne može napustiti postojeći sustav. – Ne mogu prestati voziti vlakovi ili druge vrste prometa koje država subvencionira. Na novoj je vladi da kaže hoće li nastaviti poticati gubitaše ili će imati snage da jednom zauvijek s time raskrsti – izjavila je Spevec i dodala kako nije uvjerena da se dosadašnji proces privatizacije brodogradilišta može poništiti i krenuti iznova jer je Hrvatska potpisivanjem Ugovora o pristupanju EU preuzela jasnu obvezu da brodogradilišta mora privatizirati do ulaska u EU sredinom 2013. godine. Državne potpore za brodogradnju iznosile su u 2010. godini 1,24 milijarde kuna.
Država financira i njenu Agenciju, a koja korist od nje sam Bog zna !