Pitanje: Što napraviti u slučaju da trgovac nije u mogućnosti naplatiti uslugu jer mu se aparat za kreditne kartice pokvario? Primjerice, nakon što smo već natočili gorivo na crpki ili nešto slično? Je li to moj problem ili problem trgovca, jesam li dužan otići i vratiti se s gotovinom ili trgovac nema nikakvih obveza prema potrošaču?
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva: Plaćanje roba i usluga putem kartica nije obveza već mogućnost koju trgovci nude
Trgovac s bankom ili drugim pružateljem usluge kartičnog poslovanja sklapa ugovor o prihvatu kartica kao sredstvo plaćanja, čime se osigurava prihvat svih kartica izdanih od strane domaćih i inozemnih banaka. Za usluge predviđene navedenim ugovorom trgovac plaća naknadu koja se iskazuje u postotku, a banka ili drugi pružatelj usluge kartičnog poslovanja se obvezuje opremiti prodajna mjesta aparatima za plaćanje karticama te osigurati kvalitetnu uslugu.
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.