Tele2 i Zaklada Reach for Change otvorili su 12. prosinca prijave za natječaj kroz koji će financijski podržati tri projekta društvenog poduzetništva. Prijavljeni projekti trebaju biti usmjereni na područje razvoja, obrazovanja, zdravlja, ekonomske i društvene participacije, slobode i mogućnosti izražavanja djece. Pokretanjem novog natječaja odgovara se na izazove i pokazuje spremnost za pronalaženje novih poduzetnika koji su hrabri, strastveni i pametni.
Podrška kroz projekt „Reach for Change – Budi promjena“ sastoji se od financiranja u iznosu od 180.000,00 kuna po projektu za razdoblje od godine dana te od nefinancijske podrške kojom Zaklada Reach for Change i Tele2 pomažu društvenim poduzetnicima postići održivost njihovog rada i što bolje rezultate za dobrobit djece. Prijave na natječaj se podnose isključivo online sustavom za prijave na croatia.reachforchange.org, a natječaj je otvoren do 24. siječnja 2019. godine.
Povodom predstavljanja novog ciklusa projekta „Reach for Change – Budi promjena“ održana su dva panela. Jedan na kojem su sudjelovali Sofia Breitholtz, predsjednica Uprave Zaklade Reach for Change, veleposlanica Kraljevine Švedske Diana Helen Madunić i predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić te panel na kojem su sudjelovala djeca koja koriste usluge projekata iz Zaklade. Dječjim panelom želio se dati glas djeci, dati im priliku da verbaliziraju izazove s kojima se susreću i pojasniti na koji su im način projekti društvenog poduzetništva uspjeli pomoći da se nose s tim izazovima.
„Niti jedan sektor ne može zasebno odgovoriti na izazove današnjice i sutrašnjice s kojima se djeca i mladi suočavaju. Kako bismo adresirali ove izazove i zaista postigli društveni utjecaj – presudno je da radimo u suradnji s drugim sektorima. Ovo znači uključivanje svih sektora društva, od korporacija i društvenih poduzeća do institucija. Trebamo se pomaknuti od tradicionalnih partnerstava prema ko-kreaciji temeljenoj na jedinstvenim (super)snagama pojedinih sektora. Izvrstan primjer za ovo je naša suradnja s Tele2, temeljena na poduzetničkom duhu gdje njihovi djelatnici posvećuju svoje vrijeme, znanja i vještine kako bi generirali utjecaj zajedno s nama“, izjavila je na panelu Sofia Breitholtz, predsjednica Uprave Zaklade Reach for Change.
Uloga Tele2 na ovom projektu je višestruka, a osim one financijske podrške, investira se i nešto mnogo vrjednije, angažman i vrijeme zaposlenika. Kroz suradnju zaklade Reach for Change i Tele2 do sada je podržano 12 projekata društvenog poduzetništva koji su svojim djelovanjem dotaknuli živote preko 1000 djece. Na otvorenju novog kruga natječaja neki od njih su iz prve ruke podijelili svoja iskustva o tome na koji im je način djelovanje podržanih projekata pomoglo da se nose s izazovima.
„Tele2 je u svom društveno odgovornom poslovanju između ostalog usmjeren i na zaštitu djece. U tom području izdvojio bih suradnju sa Zakladom Reach for Change gdje smo do sada uložili preko 3 milijuna kuna financijskih sredstava kako za operativno djelovanje zaklade tako i financijsku podršku društvenim poduzetnicima. Osim toga, mi smo u ovu suradnju uložili i nešto što je mnogo vrjednije od financijske podrške, a to je angažman i znanje naših zaposlenika, ali i drugih stručnjaka s kojima surađujemo u okviru ove inicijative. Mislim da je to pravi primjer mobilizacije i dijeljenja znanja i resursa tj. osnaživanje partnerstava između poslovnog sektora i civilnog društva, odnosno razbijanja barijera i između ta dva sektora. Danas smo održali sesiju u kojoj su naši radnici i poslovni suradnici intenzivno radili na rješavanju nekih od problema s kojim su se susreli do sada podržani društveni poduzetnici te tako pridonijeli našoj misiji razbijanja barijera i osnaživanja partnerstava između poslovnog sektora i civilnog društva. Upravo ovakva suradnja je sustavan pristup poticanju društvenog poduzetništva financijskom podrškom, ali i partnerskim odnosom“, zaključak je Viktora Pavlinića, predsjednika Uprave Tele2 Hrvatska.
„Investicije privatnog sektora iznimno su važni pokretači napretka jer razvojna pomoć i javno financiranje nisu dovoljni da ispune Agendu 2030. Švedska Politika za Globalni razvoj 2003. godine utvrdila je potrebu za suradnjom i usklađenošću između različitih politika i mjera, a 2011. okupili smo 26 vodećih kompanija i niz stručnih organizacija koji su naša platforma za suradnju s privatnim sektorom na ostvarivanju ciljeva održivog razvoja. Prema istraživanjima, 90% švedskih kompanija uključilo je ciljeve održivog razvoja u svoj rad i veseli me kad vidim da švedske kompanije i izvan Švedske inzistiraju na načelima održivog razvoja te potiču društvene poduzetnike koji su dio partnerstva za ostvarivanje Agende 2030“, izjavila je veleposlanica Kraljevine Švedske Diana Helen Madunić.