istraživanje MojPosao

Tko su najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj i koji su razlozi njihove atraktivnosti?

Drogerie markt
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
18.02.2015.
u 11:32

Ove godine prvi put među 20 najatraktivnijih poslodavaca našla se tvrtka Rimac Automobili d.o.o.

Šestu godinu zaredom prvo mjesto zauzela je tvrtka dm-drogerie markt d.o.o. sa 12,85% bodova. LIDL d.o.o. nalazi se na drugom mjestu sa 2,77% bodova, dok se Müller trgovina Zagreb d.o.o. nalazi na trećem mjestu sa 2,54% boda. Ove godine prvi put među 20 najatraktivnijih poslodavaca našla se tvrtka Rimac Automobili d.o.o., pokazalo je 11. istraživanje portala MojPosao. U istraživanju o poslodavcu prvog izbora sudjelovalo je gotovo 13.500 ispitanika. 

Veći skok, u odnosu na prošlu godinu, imala je tvrtka IKEA Hrvatska d.o.o. koja je s prošlogodišnjeg desetog ove godine došla na šesto mjesto. Između desetog i dvadesetog mjesta i ove godine nalaze se tri banke: Zagrebačka banka d.d., PBZ d.d. te Erste&Steiermärkische bank d.d. 

S obzirom na demografske karakteristike sudionika istraživanja, najatraktivnija tvrtka za oba spola je dm-drogerie markt d.o.o., iako je žene (17,75%) preferiraju u odnosu na muškarce (6,51%). Muškarcima je na drugom mjestu INA d.d., dok je ženama Müller trgovina Zagreb d.o.o.

Suprotno očekivanjima, visina plaće nije presudan faktor privlačnosti nekog poslodavca, ovaj faktor atraktivnosti nalazi se tek na petom mjestu. Kao presudni čimbenik atraktivnosti petina ispitanika (21%) izdvojila je sigurnost radnog mjesta.

Na drugom mjestu nalaze se harmonični odnosi koje je 17% ispitanika ocijenilo presudnim faktorom. Prilika za napredak u struci presudan je faktor atraktivnosti za 15% ispitanika, a socijalna odgovornost poslodavca za njih 13%. Najmanje je ispitanika kao presudni faktor atraktivnosti navelo priliku za hijerarhijsko napredovanje, njih svega 7%, a ni imidž u poslovnom svijetu nije se pokazao bitnim (9%).

Većina ispitanika često razmišlja o promjeni poslodavca – neovisno o gospodarskoj krizi i tome što cijene sigurnost radnog mjesta, više od polovine ispitanika (61%) često razmišlja o promjeni poslodavca. Trećina ispitanika (29%) ponekad razmišlja o promjeni radnog mjesta, dok njih svega 10% uopće ne razmišlja o promjeni tvrtke.

Poslodavac prvog izbora

1. dm-drogerie markt d.o.o.                           12,85%

2. LIDL d.o.o.                                               2,77%

3.MÜLLER TRGOVINA ZAGREB d.o.o.         2,54%

4. HT d.d.                                                    1,82%

5. INA d.d.                                                   1,77%

6. IKEA Hrvatska d.o.o.                                1,62%

7. PLIVA HRVATSKA d.o.o.                          1,60%

8. Google Hrvatska d.o.o.                              1,43%

9. HEP d.d.                                                  1,34%

10. VIPNET d.o.o.                                         1,09%

11. ATLANTIC GRUPA d.d.                           1,09%

12. ZAGREBAČKA BANKA d.d.                     1,01%

13. KONZUM d.d.                                          0,99%

14. MICROSOFT HRVATSKA d.o.o.               0,95%

15. ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.               0,92%

16. AGROKOR d.d.                                        0,88%

17. PBZ d.d.                                                  0,78%

18. ERSTE&STEIERMÄRKISCHE BANK d.d.  0,75%

19. COCA-COLA HBC HRVATSKA d.o.o.        0,66%

20. Rimac Automobili d.o.o.                            0,59%

>> Najpoželjniji poslodavac je dm, slijede T-HT i Agrokor

Komentara 9

KA
kafka
22:19 18.02.2015.

Ha, ha ha . . . . Ma najpoželjnija su ministarstva i agencije.!!!!

KR
kruško1
12:43 18.02.2015.

a sta je sa Metro-om ,????gdje nestade poslodavac godine ??

Avatar mileudarcina 1
mileudarcina 1
18:32 19.02.2015.

Naj poželjniji poslodavac je državna služba, pa vi pričajte.....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije