Uoči ovogodišnjih Dana komunikacija, festivala na kojem se promoviraju najbolji marketinški projekti i koji se u rovinjskom hotelu Lone održava od 16. do 19. svibnja, porazgovarali smo s Adrijanom Vazdarom, direktorom prodaje za jugoistočnu Europu i Izrael tvrtke Toshiba koja je na prvoj IdejiX za kampanju \"Choose your color\" osvojila prestižnu nagradu Best in Show za najbolju kampanju u digitalnim medijima, kao i nagradu Mixx u kategoriji \"Brand Awareness and Positioning\".
Kampanja je provedena i u jugoistočnoj Europi, kakvi su tamo bili rezultati?
Toshiba je u regiji SEEI u samom vrhu brendova. Prepoznata i dokazana kvaliteta i pouzdanost, kao i dugotrajna prisutnost na tržištu čine Toshibu omiljenim brendom. Regija SEEI po percepciji brenda i tržišnog udjela najjača je u Europi. Svi elementi koje smo koristili u kampanji implementirani su i u regiji. Kampanja je bila izuzetno dobro prihvaćena i bitno je ojačala poziciju Toshibe u percepciji brenda tržišnog udjela. Kampanja je rezultirala rekordnim kvartalnim rezultatima prodaje.
Koliko vam je kao oglašivaču značilo osvajanje nagrade?
Puno nam je značilo. Toshiba u składu s brend-vizijom i percepcijom razvija strategiju kojom pristupa nekom tržištu. Priznanja uvijek pokazuju da smo na pravom putu, ne samo u smislu prodajnih rezultata već i potvrđuju ispravnost strategije. Nagrada je bila potvrda odlične ideje i realizacije, a uz ostvarenje prodajnih rezultata možete samo zamisliti razinu zadovoljstva u našoj kompaniji.
Koliko su društvene mreže i komunikacija s potrošačima putem tih kanala važni u marketinškoj strategiji?
Ključ je naše dugoročne strategije online-komunikacija. To omogućava direktan pristup ciljanoj skupini, a omogućava nam i dobivanje povratne informacije o rezultatima aktivnosti. Na raspolaganju nam je informacija o postignutom efektu, kao i prilika za daljnje usmjerenje.