Festival

Toshiba ostvarila rekordnu prodaju

'vazdar_nnn_unu_090413'
''
09.04.2013.
u 20:15

Za kampanju koja je oduševila kupce osvojili su prestižnu nagradu Best in Show za najbolju kampanju u digitalnim medijima

Uoči ovogodišnjih Dana komunikacija, festivala na kojem se promoviraju najbolji marketinški projekti i koji se u rovinjskom hotelu Lone održava od 16. do 19. svibnja, porazgovarali smo s Adrijanom Vazdarom, direktorom prodaje za jugoistočnu Europu i Izrael tvrtke Toshiba koja je na prvoj IdejiX za kampanju \"Choose your color\" osvojila prestižnu nagradu Best in Show za najbolju kampanju u digitalnim medijima, kao i nagradu Mixx u kategoriji \"Brand Awareness and Positioning\".

Kampanja je provedena i u jugoistočnoj Europi, kakvi su tamo bili rezultati?

Toshiba je u regiji SEEI u samom vrhu brendova. Prepoznata i dokazana kvaliteta i pouzdanost, kao i dugotrajna prisutnost na tržištu čine Toshibu omiljenim brendom. Regija SEEI po percepciji brenda i tržišnog udjela najjača je u Europi. Svi elementi koje smo koristili u kampanji implementirani su i u regiji. Kampanja je bila izuzetno dobro prihvaćena i bitno je ojačala poziciju Toshibe u percepciji brenda tržišnog udjela. Kampanja je rezultirala rekordnim kvartalnim rezultatima prodaje.

Koliko vam je kao oglašivaču značilo osvajanje nagrade?

Puno nam je značilo. Toshiba u składu s brend-vizijom i percepcijom razvija strategiju kojom pristupa nekom tržištu. Priznanja uvijek pokazuju da smo na pravom putu, ne samo u smislu prodajnih rezultata već i potvrđuju ispravnost strategije. Nagrada je bila potvrda odlične ideje i realizacije, a uz ostvarenje prodajnih rezultata možete samo zamisliti razinu zadovoljstva u našoj kompaniji.

Koliko su društvene mreže i komunikacija s potrošačima putem tih kanala važni u marketinškoj strategiji?

Ključ je naše dugoročne strategije online-komunikacija. To omogućava direktan pristup ciljanoj skupini, a omogućava nam i dobivanje povratne informacije o rezultatima aktivnosti. Na raspolaganju nam je informacija o postignutom efektu, kao i prilika za daljnje usmjerenje.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije