"Imate li našu karticu za bodove? Želite li je imati?", ovo su dva pitanja na koja svakodnevno odgovarate u svim većim trgovačkim lancima i vjerojatno su vas već prestala živcirati jer znate da ih ne možete izbjeći.
No, kada stojite u redu, a iza vas barem desetak ljudi, a ljubazna prodavačica, kojoj je vjerojatno neugodnije nego vama, postavlja i treće pitanje: "Jeste li nezaposleni?" velika je vjerojatnost da se nećete osjećati nimalo lagodno, pogotovo ako ste bez posla, piše Poslovni dnevnik.
"Takva pitanja mogu biti neugodna i neprikladna te dovesti do povlačenja kupaca, neiskrenosti, odustajanja od kupnje i slično. Postoje usluge ili proizvodi za koje se zna da su namijenjeni određenoj skupini potrošača te se doista i kontrolira udovoljava li netko tom kriteriju. Usputna ispitivanja o osobnim značajkama nemaju mnogo svrhe ako su ti proizvodi na ponudi i svim ostalim kupcima", kaže za Poslovni dnevnik Andrijana Mušura, psihologinja i nositeljica kolegija Ponašanje potrošača na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta. Više pročitajte ovdje.
a na benzinskoj tip svaki puta pita hoću li čokolade, bombone, sladoled...akcija...a mene sram, ja došao po bezin na benzinsku, uh koja bruka...