U četiri hrvatska grada, Rijeci, Osijeku, Varaždinu i Vinkovcima, putem platforme Bolt raspoloživo je danas 800 električnih romobila. Ideja je pokrenuta prije godinu dana kroz pilot projekt najma električnih romobila gdje je Rijeka bila prvi grad koji je uveo ovu uslugu. Kako u hrvatskom uredu Bolta kažu, sva su četiri grada iskazala želju da produlje korištenje ove usluge a to je razlog da se usluga ponudi i u drugim hrvatskim gradovima. Kako su objasnili Ivan Begović, country manager za mikromobilnost za Bolt Hrvatska i Slovenija te Krešimir Lulić, projekt je i kada se o Hrvatskoj i kada se o Europi radi u svakom smislu dugoročan te je dopuna drugim mogućnostima koje nudi njihova platforma. Romobili se razvijaju interno, modularni su što znači da se svaki eventualno oštećeni dio može zamijeniti. Projekt je trajno usredotočen na edukaciju što konkretno znači discipliniranje vozača da na pravilan način parkiraju i odlažu romobile.
U tom smislu, Bolt je pripremio i posebne savjete pod nazivom Umijeće parkiranja kojima se korisnicima savjetuje korištenje označenih zona, adekvatno odlaganje romobila na mjestu gdje će ga drugi korisnici lakše pronaći te parkiranje na ravnoj površini. Važno je, primjerice, da se romobilom prolaznicima ne blokira pristup stajalištu niti ometa nogostup, a Bolt posebno brine i o potrebama osoba s invaliditetom i slijepih osoba. Samo po sebi nameće se i poštivanje tri osnovna trenda mikromobilnosti što je optimizacija flota, povećanje broja punionica te uvođenje dodatnih sigurnosnih značajki. Brojke koje u Boltu iznose kada se o Rijeci radi operativni specijalist za mikromobilnost za Bolt Hrvatska, prilično su interesantne. Primjerice, u godinu dana građani Rijeke su Bolt električnim romobilima prešli udaljenost od 290.000 kilometara, udaljenost je to koja je 7 puta veća od duljine ekvatora. Najčešće su koristili romobile radnim danima između 16:00 i 18:00 sati, a prosječna udaljenost bila je 1,5 km.
Od ukupnog broja vožnji, njih 73 posto građani su odvozili tijekom tjedna, a 27 posto tijekom vikenda. Zatim se navodi kako su se najpopularnija odredišta za vožnju razlikovala su se i po sezoni: tijekom ljeta najpopularnija odredišta bila su plaža Sablićevo i Pećine općenito, dok su tijekom hladnijih mjeseci građani uglavnom koristili romobile za prolazak kroz centar grada. U jednoj vožnji građani su prosjeku provodili između 8 i 12 minuta, ovisno o godišnjem dobu, pri čemu je najduža vožnja trajala 112 minuta (26 kilometara). O popularnosti, kažu, ovakvog oblika prijevoza svjedoče i podaci o tome da je jedan građanin romobile koristio više od čak 700 puta. Istaknuta je i korist po okoliš koja se dobiva korištenjem električnih romobila, emisija CO2 u prosjeku je trostruko niža od emisije CO2 automobila te su na ovaj način građani Rijeke izbjegli 25,6 tona emisije CO2. Primjerice, ona je za najdužu vožnju u Rijeci u 2021. od 26 km iznosila samo 1,1 kg.
U razvoj mikromobilnosti Bolt je ušao jer je prepoznato kako je prijevoz danas glavni izvor zagađenja u gradovima i problem “težak” više od 7,5 milijardi kuna. Prema posljednjem UN-ovom izvještaju iz 2014. godine, trenutno u gradovima živi 54 posto svjetske populacije, a do 2050. godine očekuje se da će se taj broj povećati za 66 posto. Samim time, povećat će se i potreba za učinkovitijim načinima kretanja u gradovima, smatraju. Što se Hrvatske tiče, za dalji razvoj ove usluge, potreban je razvoj infrastrukture, u nekim slučajevima, poput Zagreba koji ima znatno intenzivniji gradski promet od drugih naših gradova, i nova legislativa kojom bi se regulirala sva njezina gledišta u tom smislu.