I uz najavljena preslagivanja na tržištu, mi nastavljamo s provedbom naše strategije i zacrtanih poslovnih planova. Zdrava konkurencija uvijek je dobrodošla, a od toga će najveću korist imati potrošači, kažu u Francku, jednom od najvećih hrvatskih proizvođača u prehrambenoj industriji, komentirajući potencijalno preuzimanje donjomiholjačkog proizvođača čipsa Kanaana od Atlantic grupe.
– Tržište čipsa u Hrvatskoj uvijek je bilo iznimno konkurentno i dinamično. No unatoč tim izazovima, Franck je zadržao svoju lidersku poziciju i suvereno vlada u kategoriji čipsa gdje drži više od 35% udjela na hrvatskom tržištu, dok nas prvi sljedeći brendirani konkurent prati sa 5%. Franckov čips količinski je uvjerljivo najjači pojedinačni brend čipsa, a sa 40% vrijednosnog udjela nadmašujemo ukupnu realizaciju čipsa svih privatnih marki kao najzastupljenijeg segmenta u ovoj kategoriji na tržištu – kaže predsjednik uprave Dubravko Artuković. Dodaje kako je za Franck iznimno važno nastaviti ulagati u proizvodne procese i inovacije, čime se potiče razvoj cjelokupnog tržišta. Osim u RH, Franck je dobro pozicioniran i u BiH, gdje ima tvornicu u Grudama, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji i Kosovu, a izvozi i u Austriju, Njemačku, Nizozemsku, Rumunjsku, Irsku, Kanadu, SAD, Češku, Slovačku... S Kanaanom, koji je zapao za oko Emilu Tedeschiju, nikada pak nisu razmatrali mogućnost suradnje.
– Jedan od ključnih kriterija u izboru poslovnih partnera jest usklađenost s visoko postavljenim standardima proizvodnje i kvalitete finalnog proizvoda. Tako zapravo upravljamo razvojem tržišta čipsa u RH na kojem nema prostora za kompromise – odgovara Artuković. Sav Franckov čips proizvodi se od vrhunskog domaćeg krumpira koji uzgaja 25 kooperanata na području Hercegovca u blizini Garešnice, tvrdi on. Zajednički dogovaraju proizvodnja i otkup sezonu unaprijed. Tijekom godina isprobano je više od 200 sorti krumpira, od kojih su se četiri pokazale najboljima za proizvodnju čipsa.
>> Hrvatski kralj čipsa čeka ponudu koja se ne odbija