SME resilience vještine

U sklopu projekta Postani/ostani poduzetnik (POP) održana 3. Start-up akademija

Postani/ostani poduzetnik (POP)
Foto: PR FOTO
1/2
13.05.2016.
u 09:19

Od 9. do 12. svibnja 2016. godine u sklopu projekta Postani/ostani poduzetnik (POP) održana je treća po redu Start-up akademija. Kroz info edukativne seminare cilj je pružiti polaznicima potrebna znanja za uspješno vođenje poduzeća s fokusom na SME resilience vještine.

Polaznici se kroz info edukativne seminare upoznaju sa spektrom tema važnih za uspješno vođenje poduzeća. Predavači Start-up akademije su stručnjaci iz Razvojne agencije Zagreb, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Regionalnog centra za razvoj poduzetničkih kompetencija za zemlje jugoistočne Europe (SEECEL).

Kako bi stekli osnovna znanja iz svih relevantnih područja neophodnih za uspješno vođenje poduzeća, Start-up akademija obrađuje teme koje obuhvaćaju razradu poslovne ideje, zakonodavni okvir i pravni oblici poduzetništva, upravljanje ljudskim potencijalima, računovodstvo i financije, razrada poslovnog plana, zagrebačke mjere za poduzetništvo, SME resilience vještine, prodaja i marketing, SEECEL iskustva.

Svako uspješno poduzeće usmjereno na konkurentnost i trajni rast zahtjeva znanja i kompetencije iz teorije i prakse marketinga i prodaje. Kroz ovu temu polaznici su poučeni o međusobnoj povezanosti i ovisnosti između marketinških aktivnosti i prodaje. U tom smislu detaljno su obrađeni i svi elementi marketing miksa. Prema definiciji, marketinški miks predstavlja specifičnu kombinaciju elemenata koje se koriste za istovremeno postizanje ciljeva poduzeća i zadovoljenje potreba i želja ciljnih tržišta. Sastoji se od četiri osnovne varijable i to proizvoda, cijene, promocije te prodaje i distribucije. U okviru svake od navedenih varijabli moguće je izabrati brojne kombinacije pripadajućih im elemenata pa se tako govori o proizvodnom, cjenovnom, promotivnom te prodajnom i distribucijskom miksu. O odlikama vezanim uz definiranje elementa marketing miksa uvelike ovisi pozicioniranje ali i uspjeh novog poduzeća na tržištu.

Ovom temom, ali i kroz ostale teme obrađene na start-up akademiji, polaznicima su dana teoretska znanja potkrijepljena konkretnim primjerima iz prakse.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije