UniCredit, u čijem je vlasništvu i Zagrebačka banka, objavio je kako se od 1. lipnja potpuno povlači s Facebooka, kao i njegovih drugih mreža, Messengera i Instagrama.
"Dragi followeri, želimo vas obavijestiti kako nastavljamo raditi na unapređenju vlastitih kanala kako bismo u budućnosti s vama imali još kvalitetniju komunikaciju. Zbog predanosti ovom cilju, UniCredit je najavio potpuno povlačenje s Facebooka, Messengera i Instagrama od 1. lipnja. Tako i Zagrebačka banka više neće biti prisutna na Facebooku i Messengeru", objavili su danas iz Zagrebačke banke.
Šef UniCredita Jean Pierre Mustier još je u kolovozu prošle godine naredio djelatnicima da prekinu sve veze banke s Facebookom nakon skandala s Cambridge Analyticom, kada se doznalo da su privatni podaci milijuna korisnika iskorištavani u svrhe personaliziranih političkih marketinških kampanja.
– Facebook se ne ponaša etično. Nećemo se njime koristiti dok se ne budu primjereno i etično ponašali – rekao je tada Mustier.
VIDEO 16 najmoćnijih žena u hrvatskoj politici i društvu:
realno za banke, osiguranja i teleoperatere je društveni medij najlošija reklama koja postoji. od 100 postova, na 99 se jave samo nezadovoljni korisnici koji daju lošu reklamu za tisuće i tisuće ostalih korisnika društvenih mreža. znači hitno asap se moraju povući na vlastitu chat komunikaciju 1:1 bez publike. bilo kroz svoj web ili kroz vlastite app-ove.