U početku se trgovačke centre posjećivalo isključivo radi kupovine, no vrlo brzo su postali mjesta druženja, gastro užitaka i zabave za cijelu obitelj. Iako su danas omiljene lokacije okupljanja za sve generacije, COVID-19 kriza ih nije zaobišla kao ni ostale grane ekonomije. Svjedočimo padu potrošnje i općenito negativnom efektu pandemije na gospodarski rast no, nakon izdašne 2019., preostaje nam vidjeti hoće li ovo tržište do kraja 2020. obilježiti pad, stagnacija ili pak brzi oporavak.
Unatoč posljedicama pandemije, Westgate je u periodu od svibnja do danas otvorio šest novih trgovina, a u sljedećih nekoliko tjedana pridružit će im se još tri nova zakupca. Kontinuiranim obogaćivanjem ponude nastavljaju kupcima pružati savršenu ravnotežu kvalitetnih brendova i sadržaja, a o nošenju s izazovima koje je pandemija stavila pred njih razgovarali smo s voditeljem komunikacija Westgate Shopping Cityja Markom Župom, koji je istaknuo kako im je zaštita kupaca na prvom mjestu.
„Kao odgovoran centar, korona virus smo pratili još dok je bio u Kini, dakle tjednima prije nego se pojavio prvi slučaj u Hrvatskoj. Također smo i uspostavili naš Covid-19 task force koji od početka siječnja donosi i provodi interne protokole te komunicira s našim zakupcima, a sve kako bismo zaštitili i naše kupce i naše zaposlenike“, rekao je Župa, dodajući kako je posjećenost danas manja od očekivane, no kupci shvaćaju da se život može nastaviti uz određene prilagodbe pa čak i shopping pod maskama može biti ugodan.
Inače, Westgate je najveći centar u Europskoj Uniji pa svojim širokim hodnicima kupcima omogućava slobodno kretanje s jednostavnim održavanjem udaljenosti. Za kvalitetu zraka se brine čak 56 rekuperacijskih jedinica koje upuhuju i filtriraju svježi zrak tokom cijelog dana, a uz uređaje za dezinfekciju koji su postavljeni diljem centra, služba higijene više puta dnevno čisti sve dodirne površine, kako bi kupcima osigurali siguran boravak u mallu.
Novi zakupci usprkos krizi
Sektor trgovine je i prije Covida imao određene probleme, a danas je situacija ozbiljna. Ipak, ni jedan zakupac u Westgateu nije zatvorio svoja vrata zbog Covida - čak štoviše, novi su zakupci pružili Westgateu svoje povjerenje i preuzeli rizik ekspanzije u ovo čudno korona vrijeme.
„Prva novootvorena trgovina u svibnju je bila Era Concept Store, trgovina ekskluzivnog namještaja koja surađuje s poznatim dizajnerima kao što su Karim Rashid, Simone Micheli i Mirko Miličić, a proizvodnju bazira na drvu i prirodnim materijalima. Najveći skup trgovina za uređenje doma u Hrvatskoj, Westgate Home cluster, obogaćen je za trgovinu Deal! koja u svojoj ponudi ima krevete i madrace. Na ljeto je otvorena samoposlužna autopraonica Kobid koja, kao jedna od rijetkih u Hrvatskoj, radi po principu aktivne pjene te ima podno pranje vozila i crnilo za gume. Njama Zona pojačala je gastro ponudu, Aurora Jewelry & Watches obogatila ponudu nakita i satova poznatih modnih brendova, a talijanski brend Calliope upotpunio asortiman trendi odjevnih komada za muškarce, žene i klince“, rekao je Župa.
Westgate danas ima više od 200 zakupaca i, osim mode, izvrsno pokriva područja uređenja doma, djece i zabave. Westgate Home cluster broji čak 25 trgovina za uređenje doma i to od medium segmenta do premium brandova namještaja kao što su primjerice Jysk, Prima, SI studio namještaja, Intermod Škuco, Dogtas i, naravno, perjanice Era Concept Store i Mobel Land.
Njihova jača strana svakako su i trgovine s asortimanom za trudnice, bebe i djecu kojih imaju čak 30, a u sektoru gastronomije i zabave se mogu pohvaliti najvećom dječjom igraonicom u Hrvatskoj, Family Park, najvećim centrom za kuglanje te poznatim restoranima kao što su Batak, Foodie, Rock’n’Bowl, Burger Bar, Ali Kebaba i mnogi drugi.
Kontinuirane pogodnosti za kupce
Tijekom cijele godine, Westgate Shopping City svojim posjetiteljima osigurava najnovije trendove i fantastične popuste kako bi svaki shopping protekao u znaku atraktivnih pogodnosti. Za odmor od shoppinga i razgledavanja mnogobrojnih proizvoda i noviteta, posjetiteljima su na raspolaganju caffe barovi i restorani, kao i bogati vikend programi zabavno-edukativnog karaktera.
Posebnu poslasticu Westgate priprema svake godine u povodu obilježavanja svog rođendana pa kupce i ovog studenog očekuje zanimljiv i sadržajan program. Iako zbog okolnosti pandemije neće biti u mogućnosti raditi veliki party kao prethodnih godina kada su gostovale Neda Ukraden, Lana Jurčević ili Lidija Bačić, Westgate će se pobrinuti da svi posjetitelji i ove godine uživaju u najboljoj zabavi uz poseban glazbeni ugođaj, atraktivne zabavljače i animatore te veliku rođendansku nagradnu igru koja starta 9. studenog.
„U nagradnoj igri će moći sudjelovati svi naši kupci, glavna nagrada je automobil Seat Ibiza, a tu su još i uređenje doma koje osigurava Mobel Land, kao i niz drugih nagrada naših zakupaca. Naravno, ono što je možda kupcima i najvažnije - popusti - bit će i ove godine i to u dva kruga. Naime, rođendan slavimo dva vikenda i oba vikenda će biti jako, jako, jako veliki popusti! Bolji poziv od ovog, vjerujem da ne postoji!“, poručio je Župa.
Sadržaj omogućio Westgate Shopping City.