Umjesto na varaždinski aerodrom, koji je zatvoren potkraj ožujka, poslovni ljudi iz strane tvrtke koja u Varaždinu otvara trgovački centar morat će slijetati na zagrebački Pleso.
– To je samo još jedna potvrda da se nije smjelo dopustiti zatvaranje aerodroma. Na žalost, Grad kao vlasnik nekretnina nije se dovoljno čvrsto postavio u rješavanju problema s tvrtkom Winair, koja traži pokretanje stečaja. Sve se moglo dogovoriti, samo da je bilo volje – smatra Danijel Borović, direktor gradske tvrtke Varaždin Airport, bivši vojni pilot koji je junačkim preletom 1992. Hrvatskoj osigurao prvi MIG 21. Danas ogorčeno promatra razvoj situacije oko aerodroma u Varaždinu koji zjapi prazan.
– Takve staze koja može primiti zrakoplove težine od 50 pa možda i do 70 tona nema sve do Zagreba i Osijeka. Staza je i najveća vrijednost koja se mjeri desecima milijuna kuna – dodaje.
Sudski sporovi Varaždin Airporta i Winaira vezani za nepodmirene dugove i nerazjašnjene odnose još traju, a u međuvremenu je Grad raspisao međunarodni javni poziv kojim će pokušati doznati ima li zainteresiranih ulagača. Staza je duga 1730 metara i široka 30, a gradska vlast dugoročno ovdje vidi centar za održavanje zrakoplova, školu letenja, aeroklubove, tzv. hangariranje zrakoplova cijele godine, putnički terminal za zrakoplove...
Dvadesetak kilometara dalje, u Pribislavcu pokraj Čakovca, još je jedna manja staza za koju se također godinama kuju veliki planovi. Na sjednici Vlade 2005. tadašnji premijer Ivo Sanader najavio je podršku projektu Zračne luke Čakovec kao jednom od prioriteta. No, zapelo je oko imovinskopravnih odnosa, a ubrzo je zbog recesije splasnulo i zanimanje političara.
– Tražimo investitora jer mi sami novac za taj projekt nemamo. Ponudili smo ga i kineskom izaslanstvu koje je nedavno boravilo u Međimurju – kaže župan Matija Posavec.
>> Vodeći ljudi Varaždin Airporta dali ostavke pa zatvoren aerodrom
aerodrom natrag vratiti klubu i ljudima koji to rade iz volje i ljubavi prema letenju...