Vjerski turizam

Na tržištu od 18 mlrd. eura premalo naših destinacija

Marija Bistrica
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
16.08.2017.
u 13:11

Tražena su putovanja koja pružaju novu duhovnu dimenziju, autohtonu hranu i aktivnosti

Hrvatska se još nije nametnula na globalnom tržištu vjerskog turizma čija se vrijednost procjenjuje na 18 milijardi eura. Taj je segment još uvijek nedovoljno iskorišten iako Hrvatska obiluje destinacijama vjerskog turizma, zaključuju u Udruženju nezavisnih putničkih agencija Hrvatske iz čijeg sastava tek desetak agencija nudi putovanja iz vjerskog turizma.

Uz predstavnike Krapinsko-zagorske županije, Turističke zajednice Marije Bistrice, Blue Sun hotela i agencije Ban Tours, Udruženje nezavisnih putničkih agencija Hrvatske sudjelovao je u radu Međunarodne konferencije o vjerskom turizmu u Italiji.

Sudionici konferencije složili su se da je vjerski turizam usko vezan uz kulturu, eno-gastronomiju, kulturne rute, biciklizam. Moderni putnici traže putovanja koja će im pružiti novu duhovnu dimenziju, uz povezivanje s lokalnim stanovništvom.

Putnici traže i aktivnosti u skladu s očuvanjem prirodnog okružja destinacija, poput bicikliranja, autohtonu enogastronomiju koja uključuje održivost i zapošljivost lokalnih zajednica.

Komentara 1

ME
Menjik
17:42 16.08.2017.

a da gledaju da sto vise turista privuku na svetista, onda bi opet govorili kako od vjere prave biznis.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije