Soundset

Za veliki povratak radija zaslužna kriza

'ceremilac1_nnn_pos_250910'
''
14.10.2010.
u 07:00

Dugoročni je cilj Soundseta jačanje svake postaje u svojoj sredini; žele im biti servis, vodeći na tržištu radijskih mreža.

Radiju su već nekoliko puta prognozirali smrt, a najozbiljnije kad se pojavila televizija, a zatim internet. No, on je preživio, ne samo u Hrvatskoj nego kao svjetski trend. Življi je nego ikad prije – kaže Saša Ćeramilac, glavni producent Soundseta, tvrtke koja je umrežila 12 radijskih postaja u hrvatskim gradovima. Soundset Plavi radio, Soundset Ragusa, Soundset Rijeka i Soundset Zadar samo su neke od postaja kojima je cilj da im predznak Soundseta postane "potpis", znak za određeni standard i kvalitetu. Program svake postaje izrazito je lokalan i nema reemitiranja, a standardiziran je po tome komu se obraća.

– Ciljana skupina su nam mentalno mladi, urbani i aktivni slušatelji; primarni cilj ima između 25 i 45 godina, sekundarni između 20 i 55. No, demografske su podjele već zastarjele, psihografski ciljamo na slušatelje koji žele urbani zvuk – objašnjava Ćeramilac.

Trenutačno dodatno standardiziraju program, uz pojačavanje lokalne komponente. Svakih sat vremena od 6 do 21 sat emitiraju nacionalne vijesti, a na pola sata puštaju lokalne vijesti. Radijske postaje financijski zasebno funkcioniraju, svaka ima svog glavnog urednika i direktora marketinga, a zajednička im je tročlana uprava Soundseta u kojoj su Josip Majhen, Miljenko Manjkas i Franjo Gregurić te direktor programa Kornelije Hećimović. Tvrtka također ima vlasnički udio u svakoj postaji. Povratku radija jednim je dijelom, kaže Ćeramilac, pogodovala kriza, jer su im iz skupljih medija migrirali oglašivači, dok je drugi razlog činjenica da je to jedini pravi sekundarni medij.

Radijski program može se konzumirati dok nešto drugo radite, u autu, uredu, kafiću, spremajući se na posao... Jedini je medij koji izaziva osjećaj neposrednog obraćanja voditelja i emotivnu vezu koja traje – smatra Ćeramilac te napominje da su pozitivno reagirali i slušatelji i oglašivači, a rezultati su im iznad očekivanja.

Dugoročni im je cilj jačanje svake postaje u svojoj sredini; žele im biti servis, vodeći na tržištu radijskih mreža.

Ključne riječi

Komentara 2

NO
nozvo
07:40 14.10.2010.

Fakat nam ne treba jos jedna Antena, bili ste super radio sad ste poslali totalni proljev! Izbacili ste sve kaj valja! Di vam je jutarnji program ponedjeljkom i petkom, di vam je 16? Samo vam fale Milivoj Lulek i ona mala!

UK
Ugo Kajvez
09:14 14.10.2010.

\"Soundset\" ..... mogli ste manje omalovažavati hrvatski jezik odabirom hrvatski naziv ...... ako pljujete po mojoj kulturi, vrijeđate mene i moju domovinu omalovažavnjem, nemam razloga vas slušati .....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije