promocija juga

Zbog prirodnih ljepota Split se izdvojio od ostalih Ultra festivala

Ultra spot 2015.
Foto: screenshot/youtube
1/10
20.05.2016.
u 15:54

Ultra Europe Destination film je koji promovira ovaj događaj i ljeote Splita, Brača, Hvara i Visa i premijerno je prikazan u Splitu

U Splitu je održana svjetska premijera Ultra Europe Destination filma koji promovira najveći glazbeni događaj ovoga ljeta, ali i ljepote Splita, Brača, Hvara i Visa, koje čine destinacije Croatia Music Weeka u okviru kojeg se 4. Ultra održava. 
Sedam dana, četiri lokacije, 9 različitih pozornica, više od 150 izvođača i više od 150.000 posjetitelja iz 140 zemalja dolazi u Hrvatsku na Ultra Europe Festival četvrtu godinu zaredom.

– Ovo je prvi video destinacije snimljen zbog iznimnih ljepota ovoga prostora. Split i Hrvatska ovim su se izdvojili od ostalih Ultra festivala – rekao je prije projekcije Luka Jureško, direktor komunikacija za Ultra Europe u Hrvatskoj.

Film će svjetskoj publici biti prikazan za petnaestak dana na jednoj od vodećih kabelskih televizija, vidjet će ga više od milijun gledatelja i bit će to neprocjenjiva promocija Splita, Dalmacije i Hrvatske. 
Carl Cox, David Guetta, Armin van Buuren, a prvi put Dead Mou5, samo je dio impresivnog niza izvođača koji će nastupiti na splitskom Poljudu od 15. do 17. srpnja.

Jureško kaže kako prodaja karata ide dobro, a ove godine uvedena je još jedna novina pa se regionalne karte nude po 899 kuna, što je najpovoljnija cijena na svijetu. 
– Ultrom i Splitom oduševljeni su i posjetitelji koji nam u inbox ostavljaju samo riječi pohvale, ali i DJ-evi koji hvale našu profesionalnost.

Ovo je izvrstan primjer javno-privatnog partnerstva, zadovoljni smo i mi, ali i grad Split – rekao je Jureško i dodao kako se trude da Ultra ostane u Splitu. 
Joško Stella, direktor županijske Turističke zajednice, rekao je da je prošle godine zahvaljujući Ultri prihod bio oko 10 milijuna eura, međutim stvarnu dobit vrlo je teško izračunati. 

– Ultra donosi veliku financijsku i marketinšku korist ne samo za Split već i Splitsko-dalmatinsku županiju. Ne govorimo samo o noćenjima, smještaju i kampovima već i o restoranima, kafićima, slastičarnicama, suvenirnicama... Sve se to veže za Ultru. Pratit će je šest milijuna ljudi preko interneta i u marketinškom smislu to je nemjerljivo – rekao je Stella. 

>>Zbog Ultre sve je više upita stranih investitora

>>Pogledajte službeni popis izvođača za 4. Ultra Europe Festival

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije