William Reymond je francuski novinar i publicist koji je objavio nekoliko uspješnica: 'JFK, autopsija državnog zločina' ( JFK, autopsie d`un crime d`État); 'JFK, poslijednji svjedok' (JFK, le dernier témoine); 'Mafija, d.o.o. - tajne organiziranog kriminala' (Mafia S.A.- les secrets du crime organizé), 'Bush-land' (2000-2004) itd.
U ovoj uzbudljivoj knjizi o najpoznatijem bezalkoholnom piću na svijetu autor istražuje kako je jedna multinacionalna kompanija prešućivala svoju prošlost.
Od početnog recepta za napitak koji je sadržavao alkohol i kokain The Coca-Cola Company uspjela je stvoriti globalnu legendu. Na putu do takvog postignuća čelnici Kompanije nisu nikada prezali ni od čega ( kako su istrovremeno uspjeli postati ratni dobavljači za američki vojsku ali i za njemačke trupe?), odlučni od svog proizvoda napraviti brand broj jedan na svijetu.
Iako su mu odgovorni u The Coca-Cola Company zalupili vrata pred nosom, nikako ne želeći, bez kontrole, ustupiti mu svoje arhive na uvid, Reymond je uspio doći do mnoštva zanimljivih podataka o tvrtki koja je od najranijih početaka frizirala svoju povijest i napisati knjigu koja se čita napeto poput pravog trillera.
Knjigu je izdala nakladnička kuća OceanMore.