Službeni pokop
Ilija Ćurić, šef Područne službe HZMO-a u Osijeku, ima neobično ugođene senzore za sućut. Kada mu je preminuo djelatnik nakon 39 godina službe, u duhu štednje odbio je dati novac za osmrtnicu u novinama i vijenac, pa su potreban novac prikupili djelatnici, javlja Glas Slavonije. Kada je preminula majka ravnatelja HZMO-a, Ćurić je procijenio da sa štednjom ne treba pretjerivati i sjeo je u službeni Citroën C5 da bi nazočio pokopu u 400 kilometara udaljenom Gospiću. Lijepo je šefu iskazati sućut.
Padaju zvijezde: Predsjednik se pita gdje je put ka sreći
Ivo Josipović slabe je sreće, ne samo s osobljem svog ureda, gdje je izgubio u mjesec dana tri igrača, već i s ‘band aidom’ koji ga je pratio u kampanji. Bare je u Remetincu. Tko je sljedeći?
Mesićofobija: Vlada strahuje od 'više bivših predsjednika'
Stjepan Mesić ipak neće biti doživotni bivši predsjednik, tvrdi Jutarnji list. U tekstu se špekulira kako bi Vlada mogla ‘trajanje mandata bivšeg predsjednika’ ograničiti na pet godina kako se ne bi našli u situaciji da ‘imamo više bivših predsjednika’. Teško je zamisliti kako bi Vlada mogla zabraniti Mesiću da se doživotno predstavlja kao bivši predsjednik iako razumijemo njihov strah. I jedan im je bivši predsjednik previše.
Nemoguća misija: Stavljanje soli na rep korisnicima službenih auta
Kolinda Grabar-Kitarović i njezin suprug neovlašteno su se dvije godine koristili službenim automobilom hrvatskog veleposlanstva u Washingtonu, utvrdila je istraga nadležnog ministarstva. Nestašna veleposlanica sada treba za kaznu i primjer drugima vratiti trideset tisuća kuna i spornu toyotu. Odličan početak odlučne akcije kojom bi se moglo stati na kraj raubanju službenih automobila u privatne svrhe. Jedino je nejasno gdje bi se smjestili svi ti službeni automobili kada ih bi ih vratili njihovi ‘nestašni’ korisnici. U Hrvatskoj toliko vole voziti službene automobile da bi kolona bila duga valjda od Osijeka do Gospića.
Miliću, a koja je to istina koja se cenzurira?