KINESKI DIV

Njihovi vrhunski mobiteli jeftiniji su od konkurencije, evo kako to utječe na tvrtku

xiaomi
Foto: Reuters/PIXSELL
25.11.2016.
u 20:00

Xiaomi ključnu zaradu vidi u kuhalima za rižu, a naglašava i svoj asortiman kućanskih aparata, kao što su pročišćivači zraka i vode.

Kineska tehnološka tvrtka Xiaomi neće previše osjetiti nagli pad prodaje mobitela zato što rast dobiti planira ostvariti putem prodaje pametnih kućnih uređaja, kao i svoga softwarea iz ekosustava kompanije.

Xiaomi je prošle godine podbacio te je globalna prodaja pametnih telefona bila 12 posto manja od zamišljenog cilja. Još veći pad zabilježen je u Kini, i to u trećem tromjesečju, kada je prodaja pala za 45% prema istraživanju IDC-a. 

Hugo Barra, globalni potpredsjednik Xiaomija, objasnio je za Reuters kako poslovni model tvrtke nije bio utemeljen samo na prodaji mobitela.

– Mi praktički dajemo uređaje bez zarade – kazao je Barra i objasnio da su se fokusirali na zaradu u godinama koje dolaze.

– Mogli bismo prodati 10 milijardi dolara i ne bismo zaradili ''ni lipu'' – objašnjava Barra.

Xiaomi ključnu zaradu vidi u kuhalima za rižu, a naglašava i svoj asortiman kućanskih aparata, kao što su pročišćivači zraka i vode. 

>> Xiaomi predstavio novu 'zvijer' s kojom kreće u borbu s najboljim mobitelima

>> Iz Kine dolazi revolucionarni koncept: 'Svaki štreber ima fantaziju o ultimativnom pametnom telefonu'

Komentara 1

DU
Deleted user
13:01 27.11.2016.

Xiomi je moja omiljena firma. Neću dati niti kune više nego trebam. Ljubitelji Iphona i Samung Galaxya samo neka dalje keširaju 1000 Eura ili 2 godine ugovaranja visokih tarifa.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije