OBIŠLI CIJELU OBALU

Tajni gosti na Jadranu otkrili kakva je zapravo usluga u hrvatskom turizmu

ROVINJ
Foto: Pixsell
21.03.2017.
u 12:06

Prezentirani su rezultati istraživanja "Tajni gost" s ciljem mjerenja kvalitete usluge u turizmu provedenog od lipnja do rujna prošle godine

Turistički radnici prema gostima su ljubazni i pristojni, ali još je dosta prilike za napredak, pokazalo je istraživanje predstavljeno u utorak na 13. Mystery shopping danu u rovinjskom hotelu Lone.

Riječ je o tradicionalnom skupu koji okuplja turističke djelatnike, predstavnike hotelsko-turističkih kompanija i turističkih zajednica i koji je posvećen kvaliteti usluge te posebnu pozornost posvećuje njezinu unapređenju.

Na skupu su prezentirani rezultati istraživanja "Tajni gost" s ciljem mjerenja kvalitete usluge u turizmu provedenog od lipnja do rujna prošle godine.

Tajni gosti posjetili su 1655 lokacija na Jadranu i kontinentu i ustanovili da 86,4 posto turističkih djelatnika pozdravlja gosta na dolasku, 64,1 posto mu se osmjehuje pri dolasku, 82 posto pozdravlja na odlasku, 64,4 posto zahvaljuje gostu, a samo 24,5 posto poziva ga na ponovni dolazak. 

"Ukupno gledajući, rezultati su bolji nego 2015. godine, no sigurni smo da možemo bolje", rekla je voditeljica projekta Željka Bakmaz

U sklopu 13. Mystery shopping dana održana su predavanja hotelijera, sveučilišnih profesora i turističkih stručnjaka, na kojima je bilo govora  o novim metodama poslovanja. Govorilo se o iskustvima unapređenja kvalitete usluge u kontinentalnom dijelu Hrvatske, na manifestacijama i u hotelijerstvu.

Godišnja nagrada za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za 2016. godinu pripala je turističkoj kompaniji Aminess hotels & campsites (bivša Laguna Novigrad) za kontinuirano ulaganje i posvećenost unapređenju kvalitete usluge.

>>Norveškoj svaki pet kupljeni automobil - električni

>>Suosnivač Pirate Baya govorit će i o digitalnoj moći

Komentara 7

SN
Snowman
13:06 21.03.2017.

znate onu poslovicu "tko trazi taj i nade". Prosao sam cijelu obalu od Umaga do Dubrovnika i privatno i u hotelima. Ja sam zadovoljan.

SD
sdpesticid
16:10 21.03.2017.

ta mi smo poznati po uslužnosti, kako austrijancima, ugarima.., samo naklon..

ST
Starotopoljanin
15:53 22.03.2017.

nisam bio u ovoj anketi.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije