Tajvanci su opet pokazali sklonost čudnim kombinacijama okusa - posljednji hit na Tajvanu je kava s morskom soli, javlja magazin Time. Najprodavaniji proizvod kroz prosinac u lancu kafeterija 85C Bakery Cafe premijerno se počeo prodavati prije šest mjeseci.
85C Bakery Cafe je najveći lanac kafeterija na Tajvanu, a sa 325 trgovina u Tajvanu prestigao je i najpoznatiji takav lanac, Starbucks. Kompanija je osnovana 2004. godine, kada je vlasnik Wu Cheng-hsueh preoteo Starbucksova dobavljača kave iz Gvatemale. Potom je zaposlio pet vrhunskih kuhara koji su smiješali najbolje okuse i spremili ukusne deserte koje je prodavao po cijeni upola manjoj od Starbucksa.
Kako je objasnila glasnogovornica 85C Kathy Chung, inspiracija za stvaranje kave s soli dolazi od tajvanskog običaja da na voće, poput ananasa ili lubenica, stavljaju sol kako bi pojačali njihovu slatkoću. Najavila je i da će buduća njihova inovacija uz kavu sadržavati panna cottu (kuhana krema) i svježe voće.
Ako vam ova kombinacija zvuči čudno, red je da objasnimo - sol nije rastopljena u kavi, već je zasoljen gornji pjenasti mliječni sloj, koji treba prvo polizati, a zatim uživati u kremastoj kavi. Tajvanci tvrde da se radi o "multisenzualnom iskustvu koje zaista vrijedi probati".
(mp)