Hondin Accord Tourer tek se odnedavno nudi na našem tržištu, a mi smo
ga isprobali u kombinaciji sa 2,4-litrenim benzinskim agregatom i
najbogatijom executive opremom, kojoj je dodan navigacijski sustav.
Agregat koji iz obujma od 2354 prostornih centimetara razvija 201
konjsku snagu izduženu karoseriju potjera do stotke za 8,1 sekundu.
Brzinski je maksimum 222 kilometra na sat.
Bit je ovog modela uzorne aerodinamičnosti i stabilnosti ipak (i) u
prtljažniku. Accord Tourer dug je 475 cm, a sa svim sjedalima u
funkciji još može primiti 406 litara prtljage. Spuštanjem sjedala
otvaraju se brojne mogućnosti prijevoza. Automobil je tvrd koliko treba
biti da bi se moglo uživati u dinamičnoj vožnji, ali i udoban do te
mjere da dulja putovanja ne umaraju. Smještanje spremnika goriva i
agregata u središte gravitacije vozila smanjilo je ljuljanje u zavojima.
Prostrani interijer pruža ugodno ozračje, a izveden je od kvalitetnih
materijala.
Bogata oprema obuhvaća, među ostalim, adaptive cruise
control, EBD, ABS, pomoć pri naglom kočenju, sustav el. nadzora
stabilnosti vozila i prikolice, automatski dvozonski klima-uređaj, osam zračnih jastuka, DVD satelitsku navigaciju, sedaminčni touchscreen zaslon,
bluetooth handsfree i kameru za vožnju unatrag, el. pokretanje sjedala,
krovnog otvora, stakala i poklopca prtljažnika, parkirne senzore,...
Zanimljivost je u opremi i LKAS (Lane Keeping Assist System) -
inovacija koja prati oznake na cesti te računa količinu potrebnog
momenta sile upravljača koja vam je potrebna kako biste održali vozilo na
cesti. Sustav automatski koči ili usporava vaš automobil ako izračuna
da vozilo ispred vas usporava. Testni Accord stoji 296.900 kuna.