Većini nas dogodilo se da nam poštar ostavi obavijest o prispjeću pošiljke koju moramo podići na pošti. No, sve se češće događa, javljaju nam čitatelji, da poštari uopće ne zvone nego ostave obavijest u sandučiću te da vlasnik pošiljku može podići osobno na obližnjoj pošti ili u središnjoj Pošti u Branimirovoj ulici i to tek od idućeg dana.
– Na porodiljnom dopustu sam već neko vrijeme zbog čega sam gotovo stalno kod kuće. Poštar niti jednom nije pozvonio da osobno preda pismo nego obavijest o pošiljci uvijek ostavi u sandučiću – kaže Ivana Šeparović.
U sličnoj situaciji zatekla se i komičarka Andrea Andrassy.
Jel još netko ima poštara koji ne zvoni nego samo ostavlja žute cedulje u kaslić ili samo ja imam taj luksuz? Cijeli dan...
Posted by Andrea Andrassy on Wednesday, April 6, 2016
Iz Pošte odgovaraju da je u prometu velik broj takozvanih običnih pošiljaka (razne kutijice, paketići i slično), a koje se tretiraju kao pismo i za koje se dostava vrši ubacivanjem u poštanski kovčežić primatelja.
"Ukoliko su dimenzije veće od kovčežića te ih nije moguće dostaviti na taj način, a pošiljatelj te pošiljke nije slao kao pošiljke koje se uručuju osobno na ruke, za njih se tada ostavlja Obavijest o prispijeću.
Obzirom da poštari nakon obavljene ukupne dostave koju imaju taj dan vraćaju pošiljke koje nisu uručene, njih se bilježi i priprema za isporuku u poštanskim uredima. Kako se to radi u poslijepodnevnim i večernjim satima, te su pošiljke dostupne za isporuku od slijedećeg dana. Preuzimanje pošiljke u poštanskom uredu vrijedi sukladno roku koji je naveden na Obavijesti o prispijeću. Obično se radi o roku od 5 dana. Ukoliko primatelj ne preuzme pošiljku, ona se vraća pošiljatelju.
Svaki segment dostave se prati i poboljšava, a moramo napomenuti da postoje različiti načini dostave, koje u skladu s potrebama odabire pošiljatelj. Kako bismo vam mogli konkretnije odgovoriti svakako bi nam trebale konkretne informacije. Ukoliko ih imate, molimo Vas da nam pošaljete te ćemo provjeriti i dodatno Vam povratno specificirano odgovoriti, jer postoje različite vrste pošiljaka za koje se vrši različita dostava (od ekspresnih, preporučenih, običnih…).
Iz naših podataka vidljivo je da se reklamacije korisnika broje u promilima u odnosu na ukupne brojke pošiljaka koje dostavljamo te se svaka konkretna reklamacija provjerava i ukoliko se utvrdi da je došlo do bilo kakve nepravilnosti- promptno se reagira prema onome tko je učinio propust. Ukoliko bilo tko od korisnika sumnja u ispravnost dostave, uvijek se može javiti Sektoru za korisnike Hrvatske pošte pozivom na broj 072 303 304 ili putem maila: info@posta.hr.– kaže glasnogovornica Hrvatske pošte Jo Kempen.
>> U Sloveniji preko 100 ugovornih pošta nakon liberalizacije poštanskih usluga
Meni nikada u zadnje četiri godine poštar nije pikušao uručiti niti jednu pišiljku, a bilo ih je najmanje desetak, premda je u većini slučajeva netko od moje obitelji bio u stanu!!!