Da se zbivaju promjene u komunikacijskoj strategiji šefa HDZ-a Tomislava Karamarka, osim iz njegove retorike i posljednjih poteza, jasno je i kad se pogleda njegov službeni Facebook profil.
Unazad mjesec dana uređivanje tog profila i objavu poruka preuzela je profesionalna agencija, a svi postovi s agencijom koordiniraju se iz ureda predsjednika HDZ-a. Dakle, to nije u domeni HDZ-ova ureda za odnose s javnošću, u kojem će uskoro, kako neslužbeno doznajemo, također uslijediti promjene. Ususret parlamentarnim izborima u HDZ-u su odlučili maksimalno pojačati i profesionalizirati odnose s javnošću. Na Karamarkovu Facebook profilu zamjetno je da se naglašavaju gospodarske poruke, pa i kad objave nisu vezane za njegove govore, ističe se loš standard građana, posebice troškovi života, pad nataliteta i sl.
“Narod se vratio HDZ-u jer se HDZ vratio narodu”
Kao dominantna poruka na profilu istaknut je moto: “Narod se vratio HDZ-u jer se HDZ vratio narodu”. U toj je rečenici sažeta filozofija vodstva HDZ-a. Otkad je Karamarko dobio izbore u HDZ-u, glavni je moto da se ne vodi salonska politika iz središnjice, nego vodstvo stranke uporno obilazi teren, pa i ona najmanja i najzabačenija sela.
Takva je strategija očito i imala uspjeha jer se HDZ od devastirane stranke nakon potopa na zadnjim parlamentarnim izborima vratio u život i zaredao pobjede.
Izgleda da HDZ-u uoči novih parlamentarnih izbora slijedi novo “umivanje”. Opustio se i Karamarko pa se uoči utakmice Hrvatska – Norveška za Fejs slikao u kockastom dresu...
>>Tomislav Karamarko želi privući i birače centra
>>Predsjednica pozdravila Glogoškog kad je stigla na Maksimir. I Karamarko u kockastom dresu
>>Zašto Karamarko ne treba podržati Mladena Bajića
Karamarkov najbolji PR je drugZoka, dok njega ima pobjede su sigurne i zato drži se družeZoka