PROMO

Sudnji dan – prvi nezavisni festival kreativnih komunikacija

sudnji dan (1)
Foto: Sudnji dan
1/6
PR
Autor
PR članak
01.10.2010.
u 14:49

Sudnji dan na prvo mjesto stavlja pojednice koji su tvorci uspješnih ideja i nastoji ih motivirati i inspirati za nova djela.

Sve je spremno za Sudnji dan hrvatskog oglašavanja. Prvi nezavisni festival kreativnih komunikacija održat će se u petak 1. listopada u Kineskom paviljonu na Zagrebačkom velesajmu. Njegovi organizatori (Branimir Lazanja, Maro Pitarević i Alan Bahorić) ističu da je već prvi Sudnji dan srušio mnoge rekorde u domaćoj kreativnoj industriji.

- Dobili smo dosad najveći broj prijava (1027), od čega smo u službenu konkurenciju uvrstili 433 rada u 24 kategorije. Ipak, ono što Sudnji dan čini posebnim, to je 205 članova žirija te nagradne kategorije u kojima ne nagrađujemo samo kreativce iz oglašavanja nego i režisere, fotografe i glazbenike što će Sudnji dan činiti dosad najvećim skupom kreativaca na jednom mjestu – naglasio je Branimir Lazanja na tiskovnoj konferenciju održanoj u utorak u Kinu Europa.

Posljednjih pet dana više od 200 članova žirija odradilo je naporan posao online-žiriranja koje je prvi put primijenjeno u Hrvatskoj, a tko je dobio orden Sudnjeg dana znat će se već u petak 1. listopada u 21 sat u Kineskom paviljonu na Zagrebačkom velesajmu. Program će voditi Ivanka Mazurkijević, uz asistenciju nekoliko DJ-eva, a priznate osobe koje obilježavaju pojedinu kategoriju podijelit će nagrade.

Boris Ljubičić, jedan od doajena hrvatskog dizajna, naglasio je da Sudnji dan napokon predstavlja jedan čist, profesionalan i razuman festival kreativnih komunikacija jer se okrenuo kreativcima i autorima bez kotizacija i drugih otežavajućih uvjeta.

- Osim duhovitog naslova samog festivala, pohvalio bih i ključnu činjenicu da je žiri sama struka skoro u punom sastavu pa je to jamstvo stručnosti u odlukama, ali i jačanju kredibiliteta festivala u godinama koje dolaze – naglasio je Ljubičić.

Sudnji dan prvi je nezavisni festival kreativnih komunikacija. On na prvo mjesto stavlja pojedince koji su tvorci uspješnih ideja i nastoji ih motivirati i inspirirati za nova djela. Sudionici Sudnjeg dana najvećim su dijelom zaposleni u reklamnim i PR-agencijama, dizajnerskim studijima, produkcijskim kućama, medijski djelatnici i samostalni umjetnici (fotografi, režiseri, dizajneri…).

Specifičnost festivala je i veliki žiri od 200 priznatih kreativaca koji glasa na online platformi i tako nagrađuje one najbolje u svojoj struci. Pri tom Sudnji dan u 24 kategorije ne nagrađuje samo reklamne kategorije nego i sve neodvojivo vezane djelatnosti poput dizajna, fotografije, režije, glume, komponiranja glazbe, animacije i sl.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?