Korejski Hyundai krenuo je obnavljati cijelu paletu modela. U skladu s
tim - ali i kako bi se približio novim kupcima, koji pri spomenu nekog
od modela neće odmah pred očima imati sliku Koreje - mijenjaju se i
nazivi. Nakon uspješno lansiranog kompaktnog modela i30, uslijedio je
gradski mališan i10. Treći u nizu modela upravo je stigao na naše
tržište te upražnjava prostor između ova dva modela. Model i20 ujedno
dolazi kao nasljednik Getza koji je postigao dobre prodajne rezultate.
Hyundai i20 dizajniran je u europskom centru u Russelsheimu, pa ne
naginje korejskom dizajnu. Iako mu možemo prigovoriti veliku sličnost s
jednim europskim konkurentom, teško je danas naći automobil koji nema
dodirnih točaka s nekim već predstavljenim vozilom. Danas je na našem
tržištu vrlo malo automobila koji se proizvode u Indiji, odakle dolazi
i20, a vjerujemo da se uskoro mogu očekivati još neki iz ovog istočnog
središta koje će, osim Kine, uskoro imati najveće autopogone u svijetu.
Unutrašnjost automobila izvedena je mnogo ugodnije od one u Getzu, ali
i dalje prevladava jednostavan dizajn, bez nepotrebnog krcanja raznim
detaljima. Plastika armaturne ploče je tvrda, ali oku ugodna. Sjedala
su čvrsta i dobro profilirana, a nudi se i dovoljno prostora.
Testni je model bio osnovni1,2-litreni agregat od 78 KS, koji nam se
čini prihvatljivim izborom, a druga, iLike razina opreme nudi sve
potrebno – klima-uređaj, ABS, audio MP3 uređaj, daljnsko centralno
zaključavanje,...
Osim sada predstavljene peterovratne izvedbe, sljedeće se godine
očekuje i trovratna, a vjerujemo da će - s obzirom na kvalitetu kojom
se Hyundai može podičiti - i ovaj model imati dobru prodaju.
NOVO NA TRŽIŠTU