zarada od oglasa

YouTube isplaćuje tisuće dolara vlasnicima najpopularnijih videa

youtube
AFP/Pixsell
14.11.2011.
u 13:46

Oglasi postavljeni na stranicu ili ugrađeni u sam video mogu donijeti veliku zaradu koja se onda dijeli između YouTubea i korisnika koji je učitao svoj video

YouTube, internetska stranica za objavljivanje videozapisa, odlučila je obiteljima čiji kućni uraci postanu jako popularni isplatiti desetke tisuća dolara.

Ova odluka svojevrstan je dogovor, prenosi Telegraph, između obitelji i YouTubea kojim se dijele prihodi zarađeni od oglasa koji se objavljuju kraj objavljenog videa.

YouTube prati sva učitavanja na stranicu i, ako primijeti da postoji dovoljan broj zainteresiranih ili vjeruje kako će video postati popularan, kontaktira s korisnicima koji su video učitali na stranicu i ponudi im određenu svotu novca. Tvrtka je, kako sami priznaju, razvila algoritam koji će im pomoći u određivanju hoće li neki video postati internetski hit.

Oglasi postavljeni na stranicu ili ugrađeni u sam video mogu donijeti veliku zaradu koja se onda dijeli između YouTubea i korisnika koji je učitao svoj video.

Jedan je od takvih primjera i snimka Howarda Daviesa-Carra čiji je kućni uradak na kojem njegov sin Charlie, tada jednogodišnjak, uzastopno grize prst svog tada 3-godišnjeg starijeg brata Harryja pogledan gotovo 400 milijuna puta, a Davies-Carr je surađujući s YouTubeom zaradio više od 150.000 dolara.

– Sinove snimam od kada su se rodili, ali video "Charlie bit my finger – again" prvi je video koji sam učitao samo kako bih ga podijelio s njihovim kumom koji živi u Koloradu – objasnio je Davies-Carr.

I David DeVore zaradio je više od 150.000 dolara snimkom svoga sina koji se vraćao kući od zubara pod utjecajem anestezije.

Katie Clem, koja je snimala svoju kći dok joj je govorila kako će za njezin rođendan svi zajedno otići na izlet u Disneyland, zaradila je više od 4500 dolara.

Roditelji koji smatraju da će njihov video biti pravi hit mogu sami kontaktirati s YouTubeom i dogovoriti suradnju.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije