– Zeleni, ekološki grafički dizajn nije pomodna ideja nego trend star barem 20 godina – kaže poštovani hrvatski dizajner i teoretičar dizajna Boris Ljubičić. Međunarodno priznat i višestruko nagrađivan, već je navikao da njegov rad bude u središtu pozornosti. Dogodilo se to i s nakladom Index Book iz Barcelone koja je tiskala knjigu “Green Graphics” među čijih se sedam poglavlja našao i Ljubičićev dizajn brošure o maslinovu ulju, rađene za splitsku tvrtku SMS. Jedini je to primjer dizajna iz Hrvatske u tom izdanju!
Time je izdavač dao do znanja da u “zelenu temu” ne ubraja samo u obliku plakata ili oglasa tiskane ekološke apele za očuvanje planeta Zemlje i njezinih osnovnih resursa, vode, šuma, zaštićena bilja i životinja...
Ljubičićev rad predstavljen je na dvije stranice, s četiri reprodukcije koje otkrivaju neobičnu, ali predivnu ideju njezina autora. Ljubičićeva brošura nema ravno rezane stranice knjige. Nepravilna je oblika i izgleda kao urasla u krošnju maslina! U SMS-ovu logu na slovu “S” ugrađena su dva lista. Upravo je to potaknulo Ljubičića da brošuru napravi tako da, kako kaže, dok je otvarate, imate dojam da vam je u rukama grana tog plemenitog i svetog stabla!