U cijeloj novinarskoj karijeri nisam se naslušala ćakula i vijesti praćenih anonimnim porukama kao u proteklih šest mjeseci o stanju u Hrvatskom narodnom kazalištu u Splitu. Tračevi su uvijek pratili kulturu i kulturnjake, jer oni su ipak "poseban svijet", ali istina je da u splitskom teatru nešto ne štima. Ili točnije, previše "dištonaje" da bi mirisalo na dobro.
Sve je počelo odlaskom dokazano svestranog Jasena Boke, potom je poslovna ravnateljica novog intendanta navodno zbog prijetnje otkazom otvorila bolovanje, na kojem je mjesecima i šef marketinga. Glavni iz tehnike na neplaćenom je odmoru, ravnateljica Opere Ivana Srbljan nakon samo nekoliko mjeseci dala je otkaz, inspicijent je otišao na bolovanje, violinistici iz Orkestra nije produljen ugovor o radu dok je bila na bolovanju, navodno želi otići i ravnatelj Baleta...
Nacionalni operni prvak Ivica Čikeš otišao je u zagrebački HNK, čime je HNK Split postao jedina nacionalna kazališna kuća u Hrvatskoj koja nema nacionalnog prvaka.
Kazališno vijeće nije prihvatilo programsko i financijsko izvješće za 2023., a odbilo je i intendantov plan za tekuću godinu. U cijeloj sezoni teatar je proizveo jedan loš balet, na koji je potrošen ogroman novac, dvije dobre dramske predstave i jednu operu. To je sve!
Cijeli Split grinta – što će učiniti gradonačelnik? Kao ozebli sunce neki čekaju Gradsko vijeće, na kojem bi se trebala povesti rasprava o odlukama Kazališnog vijeća. Ali vijećnici nisu nadležni za intendanta. Samo Puljak. Koji je sa zadnje premijere otišao nakon što su ga fotografi uslikali. Logično, okupiran je izborima. Ne samo ovima što će biti 17. travnja.
Kazalištarci bruje o v. d. intendantu, dok bliski gradskoj vlasti tvrde da je fotelja aktualnog intendanta zacementirana. U Splitu je kultura odavno na koljenima. Mogla bi se i nacionalna kazališna kuća zatvoriti. Kažu da se ništa ne događa slučajno.