Vrijeme ispita na ADU postalo je uzbudljivo kazališno vrijeme u Zagrebu. Nakon "Ane Karenjine", diplomskog ispita u klasi Dore Ruždjak Podolski, koju smo gledali u ZKM-u, na matičnu scenu Akademije F22 stigao je "Don Juan se vraća iz rata", predstava rađena prema motivima djela Ödöna von Horvátha, ispit iz glume druge godine diplomskog studija glume u klasi Krešimira Dolenčića.
Za priču o ratu i ratnicima, ali i svim nevoljama s kojima se tijekom rata suočavaju žene, korišteni su i: Molierèov "Don Juan", tekstovi Bertolta Brechta, esej Ulrike Meinhof, Voltaireov "Razgovori s bogom", djelo Izeta Kike Sarajlića "Zamislite nezamislivo", a dio ove drame nastao je u zajedničkom radu na probama predstave. Priča o vremenu kada rat konačno završi, a posljedice su ne samo vidljive nego ubitačne, postala je ovdje svojevrsna mnogoznačna metafora kroz koju se progovara o ratovima tijekom povijesti čovječanstva. Može ovo biti Don Juanov rat, Prvi ili Drugi svjetski, ali može biti i naš rat, kao i ovaj današnji ukrajinski užas, što je naglašeno i sirenom za uzbunu kojom počinje predstava.
U konačnici smo vidjeli dramu koja je pokazala svu raskoš talenta mladih glumaca koji tek stupaju na scenu, mudro raspisano i postavljeno djelo u kojem u prvi plan – unatoč odličnom Marinu Steviću u naslovnoj ulozi – dolaze četiri mlade glumice koje su ovom predstavom dokazale da se na njih i te kako treba računati. One su Lana Ujević, Ema Šunde, Korana Ugrina i Lara Nekić, a baš ta moćna ženska dionica ove priče, kao i odlične izvedbe djevojaka koje glume dvadesetak uloga, ono je po čemu ćemo pamtiti ovu predstavu. I navijati na budućnost mladih glumaca.
Uz Svetića, koji precizno gradira ulogu Don Juana prema velikoj završnici, drugu mušku ulogu Sganarellea tumači Filip Lugarić, koji je možda i najviše pokazao da su studenti za ovu predstavu vrlo ozbiljno učili i ples i klauneriju, a na sceni su s njima i glazbenici Igor Jurinić i Neža Vasle.
Marin Stević, ne "Svetić".