Međunarodni program Europolis-Meridijani 57. Festivala igranog filma u Puli kompletiran je uvrštavanjem posljednja četiri naslova. U novom filmu oskarovca Neila Jordana »Ondine« (na slici), u kojem glavnu ulogu igra Colin Farrell, ribar u svojoj mreži pronalazi neobičan ulov – djevojku za koju sumnja da je sirena i čija dobrota mijenja ljude oko nje. Film je premijerno prikazan na Festivalu u Torontu. S ovogodišnjeg Festivala u Cannesu stiže ljubavna drama »Princeza Montpensier«, velikoga francuskog redatelja Bertranda Taverniera, o mladoj bogatoj nasljednici Marie de Mézières koja je zaljubljena je u vojvodu De Guisea, no njezin ju je otac obećao drugom. U filmu glume Mélanie Thierry, Lambert Wilson, Grégoire Leprince-Ringuet i Gaspard Ulliel.
S prošlog Festivala u Rimu stiže pobjednik »Bratstvo«, dansko-talijanskog redatelja Nicola Donata, o mladiću kojeg nakon napuštanja vojske prihvaća skupina neonacista. Bit će prikazan i apsolutni pobjednik Festivala slovenskog filma u Portorožu, kriminalistička drama »9:06« redatelja Igora Šterka, dijelom sniman u Hrvatskoj. Ulogu majke igra hrvatska veteranka Dara Vukić, a glazbu su napisali Jure Ferina i Pavao Miholjević koji su za svoj rad u Portorožu nagrađeni nagradom Vesna. U programu su i dva kratka filma, postapokaliptični »Lovac oblaka« dobitnik nagrade za najbolji slovenski kratki film i »Vječna mladost« Marca Obina u kojem glumi mlada zvijezda francuskog filma Andy Gillet.
Ostalih deset filmova Međunarodnog programa Europolis-Meridijani iz selekcije umjetničkog ravnatelja Zlatka Vidačkovića su: »Odvojeni zajedno« Quanana Wanga, »Vojvotkinja« Saula Dibba, »Car« Pavela Lungina, »Daj mi ruku« Pascala-Alexa Vincenta, »Veliki san« Michelea Placida, »Engleske jagode« Vladimira Drhe, »Lourdes« Jessice Hausner, »Nesreća« Pou-Soi Cheanga, »Grad posljednjeg odredišta« Jamesa Ivoryja i »Transfer« Damira Lukačevića.
O dobitnicima Zlatnih Arena za najbolji film, redatelja i glumačko ostvarenje u Međunarodnom programu odlučivat će tročlani ocjenjivački sud kojeg čine filmski kritičari Elvis Lenić, Tomislav Kurelec i Mario Kozina.