Franka Perković oduševila je publiku riječkog HNK Ivan pl. Zajc kada je prije tri godine, uz pomoć dramaturga Gorana Ferčeca, kostimografkinje Barbare Bourek, scenografa Igora Vasiljeva, skladatelja Josipa Maršića i oblikovatelja svjetla Alana Vukelića na tamošnju scenu postavila "Leica format" u čast književnice Daše Drndić. Sada se s istom ekipom (treba joj dodati koreografa Pravdana Devlahovića) prihvatila Shakespeareove komedije "Na Tri kralja ili kako hoćete" u prijevodu Vladimira Gerića. I rezultat nije izostao. Riječka publika dobila je tečnu predstavu svjetskog klasika od kojeg hrvatska kazališta bježe kao vrag od tamjana, a nova generacija riječkih glumica i glumica dobila je ekskluzivnu priliku za pokazivanje svojih i ne samo glumačkih talenata.
Ferčec, koji potpisuje i adaptaciju predloška, Shakespearea je očistio od mogućih geopolitičkih konotacija, prepustivši radnju u ruke elementarnih emocija, ali i rodnih presvlačenja i metamorfoza, koje su, eto, aktualne do današnjih dana. Muževni mladići u haljinama ili eterične žene u muškoj odjeći i danas mogu nekoga natjerati na podsmijeh ili na prezir, ali i na razmišljanje o različitostima u društvu koje se još uvijek bori protiv zacementiranih predrasuda. Režija Franke Perković je intenzivna, ali i otmjena, bez banalnosti i karikaturalnosti. Pozornica se za ovu priliku preselila i u prvih četiri redova gledališta i u lože, a dio publike našao se na pozornici, kao da nismo u kazalištu, nego u životu. Razigrani, odlični glumački ansambl koji imponira kolektivnom igrom predvodi prirodna Aleksandra Stojaković Olenjuk kao Viola koja osvaja i kao muškarac i kao žena, a tu su i pouzdani Tanja Smoje kao Olivija i Edi Ćelić kao Orsino. Komičarski talent bez prenemaganja pokazali su Kristijan Petelin kao Sebastian, Jasmin Mekić kao Malvolio, Deni Sanković kao Antonio i Andrea Tich kao Marija. Vrhunsku klasu potvrdili su motivatori scenske igre Jelena Lopatić kao luda i Dean Krivačić kao Tobija.