Hugo Viera, koreograf i redatelj, zagrebački gost iz Portugala, sam kaže da je on svu strast, ali i tugu fada počeo udisati čim se rodio. U njegovu viziju baleta na glazbu, koja je u Portugalu sinonim za pomalo mečlanholičan način života, odlično se uklopila cijela ekipa Baleta zagrebačkog HNK. Ravnatelica Baleta Irena Pasarić povukal je odličan potez dovodeći na scenu i fado u mladog koreografa Vieru, a podjenako velik pogodak bio je i angažman Jelene Radan za koju su i pravi znalci fada u publici tvrdili da ga pjeva kao rođena Portugalka. No, uz glas Jelena se istakla i izrazito dojmljivim scenskim pokretom, kojim je uspjela naglasiti svu pritajenu tugu fada.
U balet, koji bez konkretne priče uspjeva dočarati sve ljubavne nedoumice, kratke sreće i duge samoće, odlično se uklopila cijela autorska ekipa - scenografkinja Dinka Jeričević s pokretnom metalnom plaftormom koja “putuje” scenom ” te kostimografkinje Đenisa Pecotić i Emina Tataragić. One su svoj fado, kao što i priliči, odjenule u tamne boje s ponekim bljeskom crvene. Ali kroz tu tamu u pokretima rastrzanim srcem prosijava koža plesačica. Baš je ona najbolji dokaz tvrdnje da je fado sama strast - ponekad vidljiva, a ponekad i ne. U “Varijacama u f.ado molu” srast je na sceni i stoga je valja vidjeti.