PROMO

40 godina brige o fragilnoj koži

A-DERMA
Foto: Promo
1/8
31.03.2022.
u 15:49

Brend A-DERMA obilježava godišnjicu dermatoloških inovacija

Druženjem u novootvorenom zagrebačkom restoranu pod nazivom FOOD GARDEN obilježena je 40. godišnjica brenda A-DERMA, koji iz godine u godinu s istom predanošću unapređuje svoju ekspertizu i proizvode te brine o čovjeku, prirodi i koži.  

Brend A-DERMA čije prvo slovo A dolazi od riječi Avoine (zob) i DERMA za dermatološki već 40 godina brine o prirodno fragilnoj dječjoj koži, koži odraslih, o suhoj koži, koži sklonoj alergijskim reakcijama, ali i zreloj koži kojoj je potrebno vratiti udobnost - svim tipovima fragilne kože kojima je potrebno pružiti zaštitu i obnavljati kožnu barijeru.

Foto: Arena Hospitality Group

Priča brenda započinje sedamdesetih godina prošlog stoljeća kada se Pierre Fabre, farmaceut i strastveni botaničar iz Castresa, posvetio uzgoju zobi, zanemarene biljke, koja je od davnina korištena u medicinske svrhe. Bio je to početak opsežnih istraživanja ove biljke koja se i danas provode u jugozapadnoj Francuskoj. A upravo je 1982. u dermatološkim laboratorijima A-DERME proizveden prvi proizvod na bazi zobi - A-DERMA dermatološki sindet. Kako su istraživanja napredovala, rezultati su počeli sve više isticati posebnu vrstu bijele zobi: Rhealba® zob, jer je najbogatija umirujućim molekulama. Biljno blago koje se rađa i raste uz poštivanje principa organske poljoprivrede, ova jedinstvena zob, odabrana između 26.000 različitih sorti, promijenila je sve te postala zaštitnim znakom A-DERME.  

Danas, 40 godina nakon kreiranja prvog proizvoda, A-DERMA nastavlja s inovacijama te predstavlja prvu dermatološku i certificiranu organsku liniju za njegu lica, BIOLOGY. Ova linija zadovoljava potrebe svih tipova fragilne kože zahvaljujući otkriću novog djelatnog sastojka, soka Rhealba® zobi, prvog organskog ekstrakta A-DERME, koji djeluje uravnotežujuće te hidrira kožu. Uz organski sok Rhealba® zobi, u BIOLOGY proizvodima nalazimo i ekstrakt maslačka, koji s kože odstranjuje čestice onečišćenja. Cijela BIOLOGY linija je jednostavna i potpuna, sastavljena od 7 proizvoda koji zadovoljavaju potrebe svih tipova fragilne kože. Ovi proizvodi ne sadrže parfeme, kontroverzne sastojke i esencijalne ulja, već osnovne sastojke potrebne fragilnoj koži, kako bi se osigurala optimalna podnošljivost za sve tipove kože, čak i kožu sklonu alergijskim reakcijama.

Foto: Arena Hospitality Group

ZANIMLJIVOSTI

A-DERMA već 40 godina djeluje kroz aktivan i predan pristup u stvaranju odgovornih dermokozmetičkih proizvoda što obuhvaća:

  • eko-dizajnirane proizvode za smanjenje utjecaja na okoliš
  • proizvodnju u Francuskoj i kratki proizvodni lanac*
  • podršku lokalnim agrošumarskim akcijama, u Francuskoj i na međunarodnoj razini
  • preraspodjelu neprodanih proizvoda, koji su još uvijek pogodni za potrošnju, u dobrotvorne svrhe za pomoć najsiromašnijima.

Foto: Arena Hospitality Group

A-DERMA će svoj 40. rođendan obilježiti i uz podršku vjernih potrošača. Kroz travanj će se u ponudi bolje opremljenih ljekarni naći Exomega Control emolijentno ulje Happy 40! 500 ml (limited edition). Za jedno kupljeno slavljeničko ulje, A-DERMA će posaditi jedno stablo**.

* osim kooperantskih proizvoda, tj. manje od 2 % asortimana
** minimalno 17.000 stabala

Za više informacija o A-DERMA proizvodima posjetite:

www.oktal-pharma.hr/hr/zastupstva/a-derma

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije