Ako ste ikada putovali zrakoplovom, onda ste prije uzlijetanja zasigurno barem jednom poslušali upute kabinskog osoblja kako se ponašati u slučaju opasnosti.
Te smjernice svaki putnik mora dobro znati za situacije "ne daj Bože", a oni koji se ne vode strepnjama da će im to znanje zaista i zatrebati, ponekad biraju sjedalo upravo pored bočnih izlaza za slučaj opasnosti zbog većeg prostora za noge.
Mnogo je primjera neprimjerenog ponašanja u zrakoplovima, posebice u ovo vrijeme ljetnih mjeseci i učestalijih putovanja zrakoplovom, a neki su se možda zapitali i što bi se dogodilo ako bi pokušali za vrijeme leta otvoriti spomenuta vrata.
Odgovor je: ništa!
Ipak, nemojte biti znatiželjni i pokušavati provjeriti osobno istinost ove tvrdnje te se ponašajte u skladu s pravilima ponašanja tijekom leta!
Fizički je nemoguće otvoriti pomoćna vrata tijekom leta zbog razlike u tlaku u unutrašnjosti kabine i okoline, pojasnio je bloger Jason Rabinowitz za časopis Travel + Leisure.
Te razlike u tlaku nema u zrakoplovima iz kojih skaču padobranci, primjerice, te se vrata toh zrakoplova mogu otvoriti tijekom leta, pojašnjava.
Čak i kada bi nekim čudom, netko iznutra i uspio otvoriti vrata, a to samo svojom snagom nikako ne bi mogao, dogodila bi se strašna dekompresijska eksplozija, dodaje Rabinowitz.
Kse
6160111
Na letu iz Berlina za Frankfurt, jedan Typ ispred mene u redu, pita svog susjeda gdje se moze otvorit prozor?! Ovaj ga pogleda u nevjerici, i bez da je odgovorio, okrenuo se svojoj knjizi ili novinama, sta li vec daa je citao. Koji trenutak kasnije, navrati Stewardessa i ponudi putnike sa picom i Sandwichom, kad opet isti covjek upita sluzbenicu za otvaranje prozora. Zena ga pogleda i lijepo objasni da se cuveni nalazi u zrakoplovu, i kao takvom, prozor se ne otvara jel u protivnom bi izletio kroz taj isti. Covjek otklima klavom i veli: Aha, to nisam znao... Nisam uspio provjerit kojeg je drzavljanstva bio spomenuti, al me nista nebi cudilo da je neki od istocni susjeda Hrvata.