Život najpoznatije plavuše svih vremena koju nije dotaklo ni peto desetljeće više i nije toliko u znaku njezine omiljene boje – ružičaste.
Popularnost lutke Barbie ozbiljno je ugrožena.
Sustigle su je virtualne igre, ali i lutke napravljene po novom, vrlo uspješnom crtiću kompanije Walt Disney’s “Snježno kraljevstvo”. Barbi je srušena s trona najpopularnije igračke generacija djevojčica, a to je donijelo ozbiljne probleme njezinu proizvođaču, tvrtki Mattel.
Bryan Stockton, izvršni direktor Mattela, dobio je otkaz nakon što su objavljeni rezultati poslovanja i kada je objavljen pad profita od vrtoglavih 59 posto.
No, nevolje su u barbikinu svijetu prisutne posljednjih desetak godina, a počele su kada je službeno objavljen prekid veze između zanosne plavuše i njezina svevremenskog zaručnika Kena. Tada je popularnost lutke prestala rasti, ali neko vrijeme još nije padala, što ju je održalo među najpopularnijima igračkama svijeta.
Foto: Pixsell
Još 2009. godine Barbie je bila svaka četvrta lutka među svim prodanima u SAD-u, da bi 2013. postala svaka peta. No, posljednjih pet kvartala pokazali su se kobnima za Mattel i vrijednost njegovih dionica, a lani je izgubio primat najvećeg svjetskog proizvođača igračaka, koji je preuzeo Lego. Pokazalo se da nije trebalo sve snage uložiti u jednu lutku. Mattel, naime, osim igračaka za predškolsku djecu iz linije Fisher-Price i autića Hot Wheels, većinu svojih kapaciteta troši na Barbie i sve što prati njezin “život”: od odjeće, kuća, jahti pa čak do ružičastog tenka i maskirne mreže prekrivene ružama.
No, djevojčice se danas više ne igraju lutkama, nego su prešle na igre na tabletima, a Mattel nije svojim proizvodima slijedio nove trendove i stil života.
>>'Ne možemo poricati da i mi odrasli priželjkujemo bajkovit svijet u kojem je sve moguće'
>>Ma kakva Barbie...Lutka Lammily ima ožiljke, tetovaže, celulit...