Večeras u Muzej automobila Ferdinand Budicki u Zagrebu počinje ovosezonski Schwarzkopf Cro A Porter.
Uoči modne manifestacije stiže kampanja dizajnerice brenda Etna Maar koja je inspirirana filmom Matrix.
Baš poput glavnog junaka Nea, dizajnerica Andrijana Subotić Pjajčik, krenula je u bitku sa ”strojem” koji diktira što se mora nositi ove sezone.
Pred sebe je postavila izazov: pokazati kako su modni trendovi samo iluzija za koju je netko, u određenom trenutku, odlučio da će biti istinita.
Andrijanina nova kolekcija, simboličnog naziva ”The One”, namijenjena je onima koji odbijaju poslušno slijediti trendove i biti dio kolektiva. Obraća se modnim buntovnicima koji aktualne trendove koriste samo kao inspiraciju i interpretiraju ih na sebi svojstven način.
U samoj je kolekciji vidljiva ”bitka” avantgardnih krojeva s tri aktualna trenda: minimalizmom, raskošnom slojevitošću i vječnom ljubavi prema crnoj boji.
Kolekcija uključuje bogata pletiva izrađena od efektne vunene pređe – zaštitni znak Etne Maar, duge kapute i haljine koje izgledaju poput skulptura. Prevladavaju crna, siva i petrolej zelena boja.
Od materijala su korišteni vuna, neopren, pamuk i umjetno krzno, a na bazičnim odjevnim predmetima poput majica, potkošulja ili tajica pojavljuje se print s programskim kodom Etna Maar web stranice.
Snimanje kampanje za kolekciju “The One” realizirano je u Zagrebu, u produkciji moda.hr, nekoliko dana prije osmog nastupa Andrijane Subotić Pjajčik na Cro A Porteru.
>>Posebni gosti iznenađenja: Na Cro-a-porteru Boudoir i Boris Pavlin
>>Anamarija Asanović hvali se sjajnim ulovom!