Opako vruća reklama

Bezobrazno zgodan Adam novo je lice parfema Dolce&Gabbane

adam senn
Foto: Mariano Vivanco/Dolce&Gabbana
1/3
17.02.2012.
u 00:01

Osim što u slobodno vrijeme kuha u svom restoranu Il Bastardo, Adam Senn proslavio se kontroverznom Guccijevom kampanjom koju je snimio Mario Testino

Dvojac Dolce&Gabbana je 2007. godine riskirao i za zaštitno lice parfema 'Light Blue' odabrao dotad nepoznatog modela Davida Gandyja te ga proslavio. Čini se da će to isto napraviti i s modelom Adamom Sennom, čiji su zaštitni znak njegove seksepilne usnice.

Adam, koji ima restoran u New Yorku Il Bastardo, zvijezda je novog parfema Dolce&Gabbane 'The One Sport'. To je ujedno prvi sportski miris ove modne kuće te treće izdanje muške linije 'The One'. U kampanji, koju potpisuje fotograf Mariano Vivanco, Senn nosi samo sive flanelske kratke hlače, a u amfiteatru u španjolskoj Tarragoni pozira poput modernoga gladijatora. No, ovo mu nije prvi modni izlet.

Rođen u Parizu, a odrastao u Meksiku, Senn je počeo karijeru modela sa 18 godina te je nosio revije za modne kuće Versace, Valentino i Dolce&Gabbana, za koje radi kao model već četiri godine. A  2003. godine Mario Testino snimio ga je u kontroverznoj Guccijevoj kampanji s Carmen Kass koja je otkrila intimnu zonu depiliranu u obliku slova G.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije