Dvojac Dolce&Gabbana je 2007. godine riskirao i za zaštitno lice parfema 'Light Blue' odabrao dotad nepoznatog modela Davida Gandyja te ga proslavio. Čini se da će to isto napraviti i s modelom Adamom Sennom, čiji su zaštitni znak njegove seksepilne usnice.
Adam, koji ima restoran u New Yorku Il Bastardo, zvijezda je novog parfema Dolce&Gabbane 'The One Sport'. To je ujedno prvi sportski miris ove modne kuće te treće izdanje muške linije 'The One'. U kampanji, koju potpisuje fotograf Mariano Vivanco, Senn nosi samo sive flanelske kratke hlače, a u amfiteatru u španjolskoj Tarragoni pozira poput modernoga gladijatora. No, ovo mu nije prvi modni izlet.
Rođen u Parizu, a odrastao u Meksiku, Senn je počeo karijeru modela sa 18 godina te je nosio revije za modne kuće Versace, Valentino i Dolce&Gabbana, za koje radi kao model već četiri godine. A 2003. godine Mario Testino snimio ga je u kontroverznoj Guccijevoj kampanji s Carmen Kass koja je otkrila intimnu zonu depiliranu u obliku slova G.