šokirao sve prisutne

Bijesni putnik udario pilota zbog 13-satnog kašnjenja leta: ‘Ne možete to činiti!’

X/Screenshot
18.01.2024.
u 14:30

Svi su osudili njegovo ponašanje, a pilot i avioprijevoznik su protiv čovjeka podnijeli tužbu

Kašnjenje aviona može zaista biti zamorno i iritantno, a nije neobično da se među putnicima pojavi i nervoza. Tako je jedna snimka uhvatila trenutak kada je putnik udario pilota nakon što je saznao da će let kasniti čak 13 sati.

Isječak incidenta prikupio je više od 3,1 milijuna pregleda na X-u dok su komentatori posramili čovjeka zbog njegovog ponašanja. Naime, to se dogodilo prije nekoliko dana nakon što je let IndiGoa koji je letio iz Delhija za Gou u Indiji odgođen 13 sati zbog loše vidljivosti uzrokovane gustom maglom koja je prekrivala regiju, piše NY Post.

Pilot Anup Kumar objavio je situaciju koja se očito nije svidjela jednom od putnika, identificiranog kao Sahil Kataria, izvijestila je India Today. Snimka prikazuje ljutitog čovjeka, koji nosi žutu majicu s kapuljačom, kako juriša duž prolaza i udara pilota šakom dok promatrači viču od šoka.

"Ako želiš letjeti, onda upravljaj avionom", vikao je putnik na Kumara, koji se na snimci vraća u kokpit. U tom trenutku između njih dvoje je stala stjuardesa, a putnika je zgrabio suputnik u nebeskoplavoj majici s kapuljačom i odveo ga natrag na njegovo sjedalo. Spomenuta članica posade tada je briznula u plač i legla na njega, vičući: “Nije u redu ovo što ste napravili. Ne možete ovo napraviti."

VEZANI ČLANCI:

Zasebni isječak prikazuje putnika dok ga naoružani čuvari ispraćaju iz zrakoplova, prije nego što se ispričao pilotu pred kamerom. I pilot i avioprijevoznik od tada su podnijeli policijske prijave protiv Katarie, kojega je uhitila policija Delhija. Gledatelji su brzo posramili putnika zbog napada. “Frustracija ne daje putniku pravo da fizički napadne člana posade”, izjavio je jedan korisnik. Drugi je napisao: "Ovaj manijak bi trebao biti stavljen na listu zabrane letova najmanje 3 godine."

Međutim, drugi su kritizirali IndiGo zbog njegove navodne velike nekompetentnosti prije incidenta. Mnogi su naveli činjenicu da pilot nije priopćio razlog odgode, iako su priznali da to ne opravdava napad. “Ovdje je kriva i aviokompanija i putnik”, napisao je jedan. “X je pun pritužbi protiv Indiga jer ne komunicira ispravno s putnicima o kašnjenju i statusu leta. S druge strane, nikakva količina frustracije ne daje nikome pravo da nekoga fizički napadne. To je zločin", glasio je drugi komentar. 

Iznenadila se kada je vidjela uslugu koju su joj naplatili u restoranu: 'Nisam znala da to postoji!'

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije