Kašnjenje aviona može zaista biti zamorno i iritantno, a nije neobično da se među putnicima pojavi i nervoza. Tako je jedna snimka uhvatila trenutak kada je putnik udario pilota nakon što je saznao da će let kasniti čak 13 sati.
Isječak incidenta prikupio je više od 3,1 milijuna pregleda na X-u dok su komentatori posramili čovjeka zbog njegovog ponašanja. Naime, to se dogodilo prije nekoliko dana nakon što je let IndiGoa koji je letio iz Delhija za Gou u Indiji odgođen 13 sati zbog loše vidljivosti uzrokovane gustom maglom koja je prekrivala regiju, piše NY Post.
A passenger punched an Indigo capt in the aircraft as he was making delay announcement. The guy ran up from the last row and punched the new Capt who replaced the previous crew who crossed FDTL. Unbelievable ! @DGCAIndia @MoCA_GoI pic.twitter.com/SkdlpWbaDd
— Capt_Ck (@Capt_Ck) January 14, 2024
Pilot Anup Kumar objavio je situaciju koja se očito nije svidjela jednom od putnika, identificiranog kao Sahil Kataria, izvijestila je India Today. Snimka prikazuje ljutitog čovjeka, koji nosi žutu majicu s kapuljačom, kako juriša duž prolaza i udara pilota šakom dok promatrači viču od šoka.
"Ako želiš letjeti, onda upravljaj avionom", vikao je putnik na Kumara, koji se na snimci vraća u kokpit. U tom trenutku između njih dvoje je stala stjuardesa, a putnika je zgrabio suputnik u nebeskoplavoj majici s kapuljačom i odveo ga natrag na njegovo sjedalo. Spomenuta članica posade tada je briznula u plač i legla na njega, vičući: “Nije u redu ovo što ste napravili. Ne možete ovo napraviti."
VEZANI ČLANCI:
Zasebni isječak prikazuje putnika dok ga naoružani čuvari ispraćaju iz zrakoplova, prije nego što se ispričao pilotu pred kamerom. I pilot i avioprijevoznik od tada su podnijeli policijske prijave protiv Katarie, kojega je uhitila policija Delhija. Gledatelji su brzo posramili putnika zbog napada. “Frustracija ne daje putniku pravo da fizički napadne člana posade”, izjavio je jedan korisnik. Drugi je napisao: "Ovaj manijak bi trebao biti stavljen na listu zabrane letova najmanje 3 godine."
Međutim, drugi su kritizirali IndiGo zbog njegove navodne velike nekompetentnosti prije incidenta. Mnogi su naveli činjenicu da pilot nije priopćio razlog odgode, iako su priznali da to ne opravdava napad. “Ovdje je kriva i aviokompanija i putnik”, napisao je jedan. “X je pun pritužbi protiv Indiga jer ne komunicira ispravno s putnicima o kašnjenju i statusu leta. S druge strane, nikakva količina frustracije ne daje nikome pravo da nekoga fizički napadne. To je zločin", glasio je drugi komentar.
Iznenadila se kada je vidjela uslugu koju su joj naplatili u restoranu: 'Nisam znala da to postoji!'