Mediji su "riknuli" kad je svojeglava islandska pop pjevačica i glumica Björk na dodjeli Oscara 2001. kročila na crveni sag odjevena u haljinu doslovno oblikovanu poput golema bijelog labuda koji se provokativno, ali ne na erotski način, omotao oko njena tijela. Do danas nisam čula ni pročitala izjavu koja bi obranila tu njenu ekscentričnost, a kamoli da bi je netko oponašao! Njena labud-haljina nije objekt žudnje, ni predmet travestije vlastita imidža u svijetu koji neprestano podvaljuje tuđe imidže pod svoje kako bi zavarao stvarnost ili se samo poigrao s njom.
Medijima za koje je to bio najstrašniji modni potez, Björk se uzalud opravdavala: Kad nisam na Islandu, osjećam se daleko od prirode. Zato rado nosim kopije životinja. One su kao prijatelji koji me posvuda štite... Kopije su, međutim, oduvijek u modi, no ni jedna takve vrste. Moda nas ove sezone intenzivno gura u kopije imidža hollywoodskih, osobito hitchcockovskih heroina. Njih su, pak, kopirale i velike zvijezde današnjice koje su također neprestano kopirane od drugih. Pitanje je želite li na taj način biti kopija kopije? Biti kopija Claudije Schiffer koja je kopija Brigitte Bardott, čiju pak seksi crnu haljinu sada kopira i u modu lansira Guy Laroche? Biti kopija Madonne, Gwen Stefani i Christine Aguilere koje su kopirale Marilyn Monroe? Ili Charlize Theron koja je kopirala Jean Harlow?
Stare su zvijezde, podsjećaju kritičari, cijeli život njegovale isti imidž i na filmu, i u stvarnom životu. Današnje zvijezde skaču iz jednog imidža u drugi, pa je i njihovo kopiranje starih zvijezda samo dio te nove igre izgledom. Igre koja veseli! Za razliku od Björk koja plaši i zato nikad neće biti kopijom. Bar ne onom masovnom.