BORBA ZA KUPCE

Božićni ručak na sniženju

šoping
Boris Ščitar/PIXSELL
25.11.2009.
u 12:56

Blagdani, koji samo što nisu pokucali na vrata, ove će godine biti skromniji. Upravo stoga, a po uzoru na europske trgovačke lance, naši su trgovci krenuli s blagdanskim akcijama prije nekoliko tjedana.

Blagdani, koji samo što nisu pokucali na vrata, ove će godine biti skromniji. Upravo stoga, a po uzoru na europske trgovačke lance, naši su trgovci krenuli s blagdanskim akcijama prije nekoliko tjedana. Prva velika i prava navala u trgovinama, koja će pokazati kakve su kupovne moći Hrvati, očekuje se uoči blagdana Svetog Nikole kada će najtraženije biti igračke. Ove godine lanci očekuju nešto manju potrošnju i upravo stoga ulažu velike napore kako bi bili što konkurentniji u borbi za kupce. A u prosincu će se voditi teška bitka za svaku kunu.

Igračke na sniženju

Svakako, najtraženija će biti hrana, no, u trgovačkim lancima tražit će se i igračke te blagdanski ukrasi. Zato mnogi lanci u prosinac ulaze samo s jednim ciljem – privući što više kupaca pomoću dobro znanih marketinških trikova. U Intersparu i Ipercoopu naći će se oko 5000 proizvoda poput igračaka, darova i ostalog božićnog asortimana, a od toga će najmanje 1000 artikala biti na sniženjima.

– Objavili smo akcijski katalog “Igračke i Božić” s oko 250 proizvoda čije su cijene snižene 20 – 60 posto, a tijekom gotovo dva mjeseca, u sklopu redovitih Sparovih letaka, bit će uključeni i akcijski blagdanski proizvodi – objašnjavaju iz uprave Spara Hrvatska i dodaju kako očekuju veći broj kupaca i veći promet u prosincu.

Čak su i ukrasi na sniženju

Konzum uz svojih već 1000 sniženih proizvoda, za blagdane priprema dodatna iznenađenja svojim kupcima. U prodavaonicama Super Konzuma imaju i božićne ukrase iz lanjskog asortimana po sniženim cijenama.

– U proteklim godinama u prosincu je zabilježeno prosječno povećanje prodaje od 30 posto. Za ovu godinu očekujemo blagi pad potrošnje u odnosu na prošlu godinu, u skladu s trendovima kretanja trgovine robe široke potrošnje u ovoj godini. Dinamiku akcijske prodaje, koja je kod nas kao i u našoj cijeloj industriji vrlo intenzivna, zadržat ćemo na istoj razini kao i dosadašnjih godina – ističu u Konzumu.

Igračke na sniženju, hrana na akciji i blagdanski ukrasi po povoljnim cijenama samo su dio asortimana koji u prosincu očekuje kupce.

U Billi kažu kako je promet proteklih blagdana bio veći približno 25 posto od prosjeka.

– Posjećenost će sigurno biti povećana i slična prošlogodišnjoj, dok za promet možemo samo pretpostavljati. Odnosno, moguće je da će biti nešto niži od uobičajenog zbog gospodarske krize, dodatnih nameta na plaće te općeg trenda štednje i smanjenja potrošnje, a jednako tako je moguće da će građani za najbitnije i najdraže blagdane ponovno potrošiti veće iznose za “blagdanski stol” i prigodne darove – odgovaraju iz Bille te dodaju da kupcima spremaju još iznenađenja.

Ključne riječi

Komentara 1

RE
respeckt51
13:18 25.11.2009.

Bilo bi vam bolje da uputite ljude za kojeg predsjednika da biraju, takodjer i da potpisu za REFERENDUM. Naravno, jedino TUDJMAN moze dovesti red u Hrvatskoj. Ozbiljan je, inteligentan i vidi probleme koje ce ispravljati, a ne kao ovi dosadasnji cirkusanti. Ako ce hrvatskom narodu biti bolje i imati posao i puniji djep, imati ce jacu kupovniju moc, a to ce biti dobro i za trgovce. Zato trgovci pledirajte za TUDJMANA i ocuvanje HRVATSKE.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije