Tomas Maier ovisnik je o detaljima, no kao kreativni direktor Bottege Venete, posao mu je biti opsjednut sitnicama.
“Skidam etikete sa sve svoje odjeće - svrbe me, a i uvijek postoji netko tko mi želi proviriti u odjeću ne bi li vidio što nosim i to me jako nervira. Ne želim da kad skinem jaknu na njoj piše Gucci, kao da cijelom svijetu želim reći da si to mogu priuštiti”, objašnjava svoju pomalo čudnu naviku Maier.
No, skidanje loga i imena brenda upravo je ono što je staru talijansku modnu kuću osnovanu 1966. izvuklo s dna - njegova prva kreacija, torba Cabat, bila je obična kožna pletena torba s dvije ručke. No, Cabat je do danas jedan od najprodavanijih komada ove modne kuće. Kad je Gucci grupa kupila Bottegu Venetu, sam Tom Ford pozvao ga iz Hermesa je na mjesto kreativnog direktora, a u 11 godina po zaradi je uspio nadmašiti i kultni YSL.
U ‘90-ima Bottega Veneta izgubila se u moru uočljivih brendova i luksuza, no Maier je svojim diskretnim minimalizmom uspio vratiti brend na pravi put. “Ljudi plaćaju materijale i unikatnu izradu i ne mislim da stvari trebaju izgledati skupo. To je znak lošeg ukusa”, tvrdi Maier.
Danas pod brendom Bottege Venete kreira odjeću za muškarce i žene, stvari za dom, ljubimce, djecu, te nakit i sunčane naočale.