Modna kuća Mulberry jedan je od najprepoznatljivijih britanskih izvoznih proizvoda - seksi i uspješna, posljednjih je godina jedno od omiljenih odredišta fashionistica. Od 2008. godine, kad je Emma Hill postala kreativna direktorica ovog brenda, Mulberry se odupire recesiji, a njegova vrijednost iz godine u godinu raste. Tajna je u tome što je Mulberry utjelovljenje Velike Britanije - osnovan je prije 41 godinu u garaži u Somersetu.
Iako je danas većinski vlasnik Singapurka Christina Ong, a većina stvari se proizvodi van teritorija, ideja brenda ostala je ista. “Nitko ne želi šuplja obećanja i laži - i dalje se 30% naših proizvoda izrađuje u Velikoj Britaniji i ne želimo se u potpunosti prebaciti u Kinu - ako smo britanski luksuzni brend, onda to mora imati i temelje!”, stroga je Emma.
Ova 42-godišnja dizajnerica u svojoj karijeri ima doista impresivna imena - radila je za Marca Jacobsa i pomogla lansirati njegovu jeftiniju liniju, bila je na čelu GAP-a, radila u Marks & Spenceru, Reissu i Temperleyu, te bila konzultantica za Chloe.
“Mislim da je stvar u tome da ljudi žele minimalizam. Nikome ne treba nova torbica, tako da ako želite nešto prodati morate potaknuti osobu da nešto doista jako želi. Ljudi u recesiji više vole tradicionalne komade koji imaju neko nasljeđe i tome dugujemo svoj uspjeh. Naše kreacije jednostavne su i možete ih nositi još 40 godina!”, otkriva Emma.
“Oduvijek tvrdim da se zimi mora nositi zimska odjeća”, izjavila je Emma Hill prije Mulberryjeve revije za jesen i zimu 2012. I svoje obećanje je održala - pistom su šetali kaputi od krzna, džemperi i opuštene vunene suknje. Kolekciju punu mašte obogatili su šareni printevi, različite teksture materijala i raznoliki motivi.
“Oduvijek sam voljela Mulberry”, priznaje dama zaslužna za neke od najprodavanijih kreacija ove modne kuće - Alexa i Bayswater torbicu, koje obožavaju zvijezde poput Kate Moss, Blake Lively, Scarlett Johansson, Liv Tyler i Alexe Chung.