Neo - soul pjevačica Erykah Badu postala je jedno od najnovijih zaštitnih lica reklamne kampanje modne kuće Givenchy za proljeće/ljeto 2014. Kreativni direktor francuske modne kuće, Riccardo Tisci, i dosad je privlačio pažnju javnosti svojim izborima za kampanje poput albino modela, transeksualne osobe...Ovaj put odlučio je "zagaziti" u glazbene vode i za kampanju proljeće/ljeto 2014. "Afrika susreće Japan" izabrao je pjevačicu Erykah Badu. Vijest je objavio na svom Instagram profilu uz objavu fotografije pjevačice.
- Erykah je ikona! Ovom kampanjom želim prenijeti ljubav i zato tražim ljude koji mi u tome mogu pomoći; umjetnike, snažne i modno osviještene žene ili modele u koje vjerujem. A Erykah je jedna od modno najosvještenijih žena koje sam ikada upoznao, ima toliko stila i odlično kombinira boje, rekao je za Style.com Tisci. Već tri sezone biram osobe koje se mogu izraziti, oni su veliki umjetnici, lijepe žene, stilske ikone i osobe koje imaju čvrsta vjerovanja, dodao je.
Tisci je priznao da nikada dosada nije radio s Erykah, ali da je upravo na nju mislio dok je dizjanirao kolekciju prožetu afričkim i japanskim tragovima.
>>Dobitnica četiri Grammyja s tri muškaraca ima troje djece