Proljeće/ljeto 2011.

Furla; I plastika može biti elegantna na talijanski način

torbica
Foto: www.furla.it
1/5
21.01.2011.
u 14:03

Nova kolekcija puna je jakih boja, a izrađena je od prozirne gel-plastike koja se uvukla u modni asesoar posljednjih godina

Ottonella Mocellin, talijanska umjetnica i fotografkinja, zaštitno je lice ovogodišnje kolekcije talijanskog brenda Furla . Ottonella je zvijezda Furline kampanje proljeće/ljeto 2011. koja je koncipirana na povezivanju tvrtke s talijanskom likovnom scenom, interdisciplinarnim istraživanjem i suvremenim stvaralaštvom.

Žena u automobilu 

Serija slika stvorena za Furlinu kampanju, piše na službenoj Furlinoj stranici, ima jak narativni karakter, svaka je poput zamrznutog kadra filma, dio povijesti koji percipiramo kroz fragmente. Furlinu kampanju kreirao je fotograf Francesco Carrozzini, a uskoro će biti predstavljena diljem svijeta. Nova kolekcija puna je jakih boja, a izrađena je od prozirne gel-plastike koja se uvukla u modni asesoar posljednjih godina, a  prepoznatljiva je tradicionalna Furlina elegancija. 

Poput tropskog akvarija  

Kolekcija je igra kontrasta, tipična Furla, ali u kombinaciji materijala i boja izgleda poput tropskog vrta. Naprosto ne znate biste li je nosili ili pojeli.  Nove Furline torbice  kombinacija su strastvenih boja avokada i manga u kontrastu s neutralnim tonovima pustinje i savane, od kokosa do svih tonova smeđe. Osim toga, torbe i cipele izrađene od gume i gela futurističkog izgleda i u prozirnim varijacijama gela naprosto očaravaju. Poput tropskog akvarija.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije