"Hide & Seek" naziv je nove kolekcije i modne kampanje poznatog dizajnera Ivana Alduka za aktualnu sezonu jesen/zima 2016./2017.
Izuzetno atraktivna i vizualno jaka modna kampanja s umjetno stvorenom kulisom u pepeljastom tonu i efektom "skrivanja" djelo je priznatog i talentiranog fotografa Franje Matkovića koji je na taj način izvrsno naglasio naziv kolekcije i vječitu žensku potragu za idealnom haljinom. Mladi modeli iz Talia agencije Mirjam i Arijana odlično su se uklopile u novu modnu priču s ALDUK potpisom koja nas iz sezone u sezonu veseli originalnim, kreativnim i prepoznatljvim pristupom.
"Svakoj modnoj kampanji i snimanju pristupamo izuzetno promišljeno i sa željom da predstavimo nešto novo i kvalitetno. Bogate zimske teksture, zagasite boje i zanimljivi krojevi su izvrsno došli do izražaja na ovoj pomalo zimskoj sceni. Želja je bila stvoriti jaku i modno prepoznatljivu kampanju u estetici brenda, ali s nadogradnjom i neočekivanim novostima. Vjerujem da smo u tome uspjeli te na taj način imidžu brenda dodali još jednu zanimljivu notu", izjavio je Alduk o snimanju aktualne kampanje.
Nova i dosad najveća ALDUK kolekcija, dostupna u showroomu u centru Zagreba, sastoji se od 45 modela. Osim tradicionalno prepoznatljivih svečanih modela u vidu kratkih, koktel i večernjih haljina, ovoga je puta naglasak stavljen i na dnevni dio kolekcije. Bogato melange pletivo u kombinaciji s čipkom, plišom i viskozom krasi dnevne haljine, tunike i topove koje je izuzetno lako kombinirati s hlačama ili bomber jaknama iz kolekcije za dnevne, ali i večernje prilike.
Eklektičan prizvuk kolekcije je vidljiv kroz kombinaciju boja, tekstura i silueta, a karta boja je zagasitija i temeljena na boji vina, crnoj, tamnoplavoj, ali i puder te nježno rozoj nijansi. Poznate ALDUK haljine ovog puta dolaze i u midi dužini, a posebna novost kolekcije su raskošni korzeti i topovi kombinirani uz hlače mrkva kroja koji mogu biti izvrsna zamjena za koktel haljinu u svečanim prilikama.
"Proces stvaranja kolekcije tekao je dosta dugo i na trenutke sporo jer smo htjeli predstaviti savršene odjevne modele, a takav pristup dizajnu i izradi zahtijeva mnogo vremena, truda i ideja. Prepoznatljiva ALDUK estetika, ali s jako puno novosti u vidu tkanina, detalja i novih modnih eksperimenata, oznaka je aktualne kolekcije. Htio sam prezentirati kompletnu kolekciju koja pokriva potrebe moderne žene i užurbanog života pa je ova kolekcija iznimno raznolika", rekao je dizajner.
Pri stvaranju kampanja veliku ulogu ima tim koji s dizajnerom stvara pet kolekcija i kampanja godišnje. I ovoga je puta za make-up bila zadužena vizažistica Mihaela Dodić, a kosa je djelo međunarodnih edukatorica Keune Akademije - Jasmine Salo i Tea Martine Kraševac Furlan.
>>Manekenke u svlačionici: Sjajni Alduk predstavio novu kampanju