Dok su optičke iluzije u biti vizualni trikovi, ponekad mogu otkriti značajne aspekte nas samih. Testovi optičke iluzije su prozori u čuda ljudske percepcije, podsjećajući nas da je stvarnost često zamršenija nego što se na prvi pogled čini, piše The Minds Journal.
U ovoj zanimljivoj iluziji u igri su dvije jasne slike. Zanimljivo je da slika koju prvu primijetite može otkriti nešto jako zanimljivo o vašoj osobnosti. Pogledajte sliku i razmislite: što ste prvo vidjeli?
Vrana: Ako vam je vrana zapela za oko, to može značiti da imate reputaciju osobe koja osuđuje. Ovo nije nužno negativna osobina. Vaša sposobnost da formirate čvrsto mišljenje o drugima gotovo nenamjerno dolazi od vaših oštrih vještina promatranja i dubokog razumijevanja ljudske prirode. Vaša intuicija nije samo izuzetno točna, već često služi i kao vrijedan alat u snalaženju u složenim situacijama. Većinu vremena vaše se sumnje i pretpostavke pokažu istinitima, što vas čini pouzdanom osobom u scenarijima donošenja odluka. Vaša pronicljiva priroda vas izdvaja od drugih, što vas čini pronicljivom i pouzdanom osobom u raznim aspektima života.
Lice: Ako ste prvo uočili lice, to bi moglo sugerirati da ste skloni biti pretjerano samokritični. Ovo samokritično ponašanje ukorijenjeno je u ljudskom instinktu za društvenom pripadnošću i prihvaćanjem. Pojavljuje se kao zaštitni štit od percipirane prijetnje odbijanja ili neodobravanja. Duboko ukorijenjene nesigurnosti tjeraju pojedince da preventivno kritiziraju sami sebe, vjerujući da na taj način mogu kontrolirati narativ i umanjiti emocionalni utjecaj potencijalne kritike od drugih. Ovaj samoponižavajući stav često se manifestira kao pokušaj da se nadmaše drugi, predviđajući njihovu prosudbu i pokušavajući umanjiti potencijalnu povredu. To je mehanizam suočavanja koji u konačnici može spriječiti osobni rast i samopoštovanje.
Istraživanje pokazalo koje osobine najčešće idu uz 'jutarnji tip' ličnosti
Test nije dobar, pokvarila ga je slika s odrezanom ptičjom glavom uz najavu, na kojoj sam prvo gledao kamenčiće i oitao se kako stoje, ako nisu zalijepljeni. Prvi dojam presudan je za ukupnu percepciju, poznato je psiholozima, trgovcima i hotelijerima.