Na predstavljanju Diorove ready-to-wear kolekcije za proljeće/ljeto 2013. svu pozornost okupljenih "ukrao" je jedan jedinstveni odjevni komad iz te linije, no prilično ga je teško definirati. Jakna, haljina, jakna-haljina. Bez brige, kreativni direktor Raf Simons potrudio se svim znatiželjnicima objasniti o čemu je točno riječ.
– Moglo bi se reći da je jakna, možda jakna-haljina ili samo haljina, a možda i jakna-kaput?! Teško je to definirati jednom riječju. Imao sam jako puno reakcija na ovaj odjevni komad jer je to svima nešto novo. I svi žele definirati što je to, no ne može se definirati. Upravo je to i bio moj cilj; kreirati novu ikonu za Dior. Ako već moram definirati, onda bih rekao da je to jakna-haljina, ali to je jedan komad. I svima koji to žele nositi nudim slobodu izbora; nositi ga samostalno, u kombinaciji s hlačama ili s dugom, tj. kratkom suknjom – objasnio je Simons.
Ovaj se zanimljiv komad pojavio na netom završenom Paris Fashion Weeku, u sklopu Diorove revije, u različitim stylinzima – primjerice, s plisiranom suknjom, kao i samostalno, te smo sigurni kako je ovaj model ove sezone tek probio led i možemo ga očekivati i u idućim kolekcijama. A s time se složio i Simons.
– Riječ je o vrlo zanimljivom komadu za koji želim da u budućnosti predstavlja modnu kuću Dior, odnosno estetiku koja bi bila prepoznatljiva na ulici. Može se zakopčati sprijeda, lako se skida i odijeva, a možete ga nositi i raskopčanog. To je novi "look'' – rekao je Simons.
Je li jakna-haljina Rafa Simonsa Diorov novi zaštitni znak?!
Riječ je o vrlo zanimljivom komadu za koji želim da u budućnosti predstavlja modnu kuću Dior, odnosno estetiku koja bi bila prepoznatljiva na ulici, rekao je Simons
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.