Ova skupina ljudi sve je češća tema brojnih polemika, a većinu zanima kako žive i po čemu su drugačiji. Booking je proveo zanimljivo istraživanje i otkrio kako ova generacija najviše novaca troši na putovanja.
Baš kao i svi ljudi u svijetu, tako i mladi Hrvati vole putovati. Najviše ih veseli planiranje putovanja, a vole i putovati sami. Čak 70 posto Generacije Z smatra kako su putovanja važnija od materijalnih stvari i kako se isplati trošiti novac na putovanja.
Booking je proveo globalno istraživanje u kojem je sudjelovalo 22 000 ispitanika iz 29 zemalja, među kojima i 600 ispitanika iz Hrvatske.
Generacija Z diljem svijeta uzbuđeno je zbog svih odedišta koje će posjetiti u budućnosti. Čak 50 posto pripadnika generacije Z iz Hrvatske u sljedećih deset godina želi posjetiti barem tri kontinenta, dok ih 36 posto planira živjeti i studirati u nekoj drugoj državi. Osim toga ova je generacija odvažna i želi probati nove i ekstremne stvari.
Osim putovanja, generacija Z iz Hrvatske se veseli i posebnim blagodatima koje donose putovanja. 50 posto putnika misli kako će steći nove vještine i naučiti nešto o sebi. Osim u inozemstvo, generacija Z iz naše zemlje najviše želi putovati u Istru (58%), potom u Dubrovačko-neretvansku (53%) i na kraju Splitsko-dalmatinsku županiju(50%).
Iako putuju s obiteljima, njih 36 posto sprema se nekada u budućnosti na samostalno putovanje. Troje od četvero putnika generacije Z iz Hrvatske smatra da se isplati uložiti u putovanje, a njih 65 posto bi najviše voljelo u idućih pet godina uložiti upravo na putovanje.
Osim na život, ljubav prema putovanju utječe i na sam pronalazak posla. Čak 56 posto pripadnika hrvatske generacije Z kaže kako bi im mogućnost putovanja na poslu bila važna pri odabiru posla, dok više od polovice kaže kako bi ima posao u kojem upoznaju druge kulture bio atraktivan.